اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر

پیروزی ایثار قم برابر هیئت خوزستان/ صعود به پلی آف قطعی شد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم مرحله چهارم مقدماتی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور را با پیروزی برابر هیئت خوزستان آغاز کرد.

پیروزی ایثار قم برابر هیئت خوزستان/ صعود به پلی آف قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های بسکتبال با ویلچر سوپر لیگ قهرمانی باشگاه‌های کشور در گروه‌های مقدماتی از سه‌شنبه شب با رقابت هشت تیم آغاز شده است، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم با کسب برتری در آغاز بازی‌های مرحله چهارم، صعود خود به پلی آف را قطعی کردند.

ایثار قم در مرحله نخست که بازی‌های آن به میزبانی قم در سالن شهید محمود رضاییان برگزار شد توانست تیم‌های هیئت خوزستان و شهرداری رینه آمل را شکست دهد و با وجود اینکه به تیم پیام ارتباطات اصفهان ناباورانه نتیجه را واگذار کرد اما با پنج امتیاز در مکان دوم ایستاد.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم در مرحله دوم که میزبان آن تیم شهرداری رینه آمل بودند باز هم دو پیروزی کسب کردند و طی آن از سد تیم شهرداری رینه آمل و پیام ارتباطات اصفهان گذشتند و این بار با شکست تیم هیئت خوزستان جایگاه خود در رده دوم را حفظ کردند.

مرحله سوم از دور مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در اصفهان به انجام رسید و میزبان این مرحله تیم پیام ارتباطات اصفهان بود که این بار تیم ایثار قم توانست با اقتدار هر سه حریف خود را شکست داده و برای نخستین بار در این فصل به صدر جدول رده‌بندی برود.

بر اساس برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، هیئت خوزستان، شهرداری رینه بابل و پیام مخابرات اصفهان چهار تیم حاضر در گروه اول مقدماتی بسکتبال با ویلچر قهرمانی سوپر لیگ باشگاه‌های کشور هستند که هم‌اکنون دیدارهای آنها در مرحله چهارم به میزبانی هیئت خوزستان در جریان است.

در روز نخست این مرحله بازی حساس تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و هیئت خوزستان در حالی برگزار شد که سرانجام این بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم بودند که موفق به شکست حریف خود و کسب هشتمین پیروزی در این گروه شدند و صعود خود به پلی آف را قطعی کردند.

بسکتبالیست‌های ایثار قم که هدایت آنها را سرمربی تیم ملی بسکتبال دانش‌آموزان کشورمان یعنی جواد شهره‌غلامی بر عهده دارد، در این جدال نزدیک و نفس‌گیر با بهره‌گیری بهتر از موقعیت‌های خود موفق به کسب پیروزی و دو امتیاز ارزشمند بازی شدند.

نتیجه این دیدار در پایان چهار تایم 10 دقیقه‌ای با حساب 82 بر 69 به سود تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم رقم خورد تا شاگردان شهره‌غلامی در خاتمه دیدارهای روز نخست از مرحله چهارم بازی‌های گروه نخست مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های برتر کشور صدرنشین شوند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول