اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی محلات:

مرکز بانک خون محلات راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر محلات از راه‌اندازی مرکز بانک خون در این شهرستان خبر داد.

مرکز بانک خون محلات راه‌اندازی می‌شود

قاسم رئیس‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در جلسه‌ای که اخیراً با حضور نماینده مردم محلات در مجلس، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر محلات و نمایندگان پارک علم و فناوری استان مرکزی برگزار شد، راه‌اندازی مرکز بانک خون بند ناف در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خون بند ناف در درمان بسیاری از بیماری‌های ناعلاج نظیر سرطان‌‌ها کاربرد فراوانی دارد که امید می‌رود با همکاری بخش خصوصی بتوانیم بانک خون بند ناف را در محلات راه‌اندازی کرده و از این طریق زمینه استفاده از این نوع خون را فراهم سازیم.

عضو شورای اسلامی شهر محلات گفت: با راه‌اندازی این بانک خون خانواده‌ها می‌توانند خون بند ناف فرزندان خود را برای نگهداری به این بانک سپرده تا در مواقع نیاز از آن استفاده کنند و یا آن را به منظور استفاده نیازمندان به این نوع خون اهدا کنند.

رئیس‌اکبری در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش به منظور راه‌اندازی مرکز رشد در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر مراکز رشد در دو شهر ساوه و تفرش به صورت مقطعی فعالیت دارند که ما در تلاش هستیم با راه‌اندازی این مرکز در محلات به فعالیت‌های دانشجویان در زمینه تحقیق علم و پژوهش سامان داده و حمایت‌های لازم را از فعالان این بخش به عمل آوریم.

وی بیان کرد: این مرکز در زمینی به مساحت 150 متر فضا احداث خواهد شد.

انتهای پیام/87001/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول