اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رونمایی از بانک جامع اطلاعات نواحی صنعتی فارس

دسترسی سریع به اطلاعات صنایع فارس فراهم شد

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه بازار و امور بین‌الملل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از رونمایی بانک جامع اطلاعات شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس و امکان‌پذیر شدن دسترسی سریع به اطلاعات صنایع این استان خبر داد.

دسترسی سریع به اطلاعات صنایع فارس فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محمود قیومی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه بانک جامع اطلاعات شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس با هدف برطرف کردن خلا موجود در زمینه معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی فارس تهیه و منتشر شده است که موجب اطلاع‌رسانی هدفمند و سازنده شده که امیدواریم بتواند در عرضه محصولات صنعتی این استان در سطح ملی،‌ منطقه‌ای و بین‌المللی موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه برای تهیه این بانک جامع اطلاعاتی،‌ بیش از یک سال کار اجرایی و تخصصی و برنامه‌ریزی شده صورت گرفته است گفت: این بانک اطلاعاتی یکی از مراجع رسمی معتبر اطلاع‌رسانی از وضعیت واحدهای صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس محسوب می‌شود.

قیومی افزود: علاوه بر آن با راه‌اندازی پایگاه اینترنتی بانک جامع اطلاعات شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به آدرس www.farsiec.com، امکان جست‌وجوی سریع اطلاعات واحدهای صنعتی و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها برای متقاضیان در کشور و خارج از کشور را فراهم می‌سازد.

وی همچنین با اشاره به انتشار کتاب بانک جامع اطلاعات شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس در 3 هزار نسخه ابراز داشت: در این کتاب اطلاعات واحدهای صنعتی فعال و نیز فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی فارس به دو زبان فارسی و انگلیسی نگارش شده است و می‌تواند برای سرمایه‌گذاران،‌ تجار و فعالان عرصه صنعت،‌ معدن و تجارت این استان بسیار مفید باشد.

مدیر توسعه بازار و امور بین‌الملل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از کانون تبلیغات توسعه به خاطر مشارکت و همکاری در اجرای این طرح قدردانی کرد.

به گزارش فارس، در بانک جامع اطلاعات شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس آخرین اطلاعات شهرک‌ها و نواحی صنعتی و نیز واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صورت تفکیک شده و در سه بخش کتاب،‌ لوح فشرده مالتی مدیا و وب سایت طراحی و منتشر شده است.

این مجموعه با هدف معرفی محصولات صنعتی استان و توسعه بازار واحدهای صنعتی در سطح ملی و بین‌المللی و نیز اطلاع‌رسانی از ظرفیت‌ها،‌ توانمندی‌ها و قابلیت‌های انحصاری واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی تهیه شده است.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول