اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره دامپزشکی شوشتر تاکید کرد

فعالیت ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد در شهرستان شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره دامپزشکی شوشتر بر فعالیت گسترده ستادهای اتلاف سگ‌های ولگرد در این شهرستان تاکید کرد.

فعالیت ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد در شهرستان شوشتر

احمدعلی معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی کانون‌های هاری مثبت در سطح شهرستان در حال افزایش هستند و باید در اسرع برای اتلاف سگ‌های ولگرد در شهر و روستاها اقدام شود.

وی همکاری شهرداری شوشتر در فعالیت ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: باید همین کار در روستاها دنبال شود و همکاری دهیاری‌ها نیز در این زمینه افزایش یابد.

معینی افزود: باید برای رفع مشکل، ستادهای اتلاف سگ‌های ولگرد روستایی نیز دایر شود تا مشکلات از روستاها به شهر سرایت نکند و در این زمینه همکاری بخشداری‌ها الزامی است.

رئیس اداره دامپزشکی شوشتر افزود: در شرایط کنونی در کشتارگاه شوشتر فعالیت‌ها از نظر بهداشتی ارتقا یافته است و با خرید دستگاه‌های برچسب گوشت تا حد زیادی بهداشت گوشت بهبود یافته و مسیر برای تخلف برخی قصابان و سلاخان متخلف مسدود شده است.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی با نصب برچسب بر روی گوشت مردم خود می‌توانند زمان کشتار دام و سلامت آن را مورد بررسی قرار داده و به این دلیل نظارت‌های مردمی افزایش یافته و بهداشت گوشت بهبود می‌یابد.

معینی تاکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت کشتارگاه شوشتر از نظر بهداشتی مطلوب است و مشکلات موجود در آن با همکاری شهرداری در حال رفع شدن است.

انتهای پیام/72006/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول