اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هاآرتص: هیچ مدرکی در استفاده سوریه از تسلیحات شیمیایی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: منابع اطلاعاتی کشورهای غربی اعلام کرده‌اند تاکنون هیچ مدرکی که نشان دهد در سوریه از تسلیحات شیمیایی علیه مخالفان استفاده شده، به دست نیامده است.

هاآرتص: هیچ مدرکی در استفاده سوریه از تسلیحات شیمیایی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از منابع خود در دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای غربی نوشت هیچ مدرکی دال بر استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه وجود ندارد.

در دو هفته گذشته مخالفان دولت سوریه بارها مدعی شده‌اند که دولت این کشور از تسلیحات شیمیایی استفاده کرده است. ادعایی که این بار نه فقط از سوی دولت بلکه حتی دولت‌های غربی نیز آن را رد کرده‌اند. مخالفان چند ویدئو نیز در این مورد در اینترنت منتشر کرده‌اند که همین ویدئوها و گاف‌های بزرگ در آن‌ها به دستمایه‌ای برای رد ادعاهای مخالفان بدل شده است.

به نوشته هاآرتص تحلیل این ویدئوها از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای غربی به همراه دیگر اطلاعاتی که مخالفان منتشر کرده‌اند، تاکنون به هیچ‌وجه موید استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه نبوده است.

با این حال هاآرتص به نقل از منابع اطلاعاتی اسرائیل مدعی شده است که نمی‌توان احتمال اینکه در آینده از این تسلیحات شود را رد کرد.

پیش از این «سرگی لاوروف» وزیر خارجه روسیه نیز با تأکید بر تحت کنترل بودن این تسلیحات، گفته بود که دستگاه‌های اطلاعاتی غربی نیز از این امر مطلع هستند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول