اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن مستند سازان سینمای ایران:

جشنواره حسنات تداعی کننده امید است

خبرگزاری فارس: عضو انجمن مستند سازان سینمای ایران گفت: جشنواره حسنات تداعی کننده امید است، زیرا فیلم‎ساز مطمئن است جایی برای ارائه فیلم‎هایش وجود دارد.

جشنواره حسنات تداعی کننده امید است

محمود رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: به دلیل خاطرات خوبی که از اصفهان دارم، علاقه‌مند هستم که در تمام جشنواره‎های اصفهان شرکت کنم.

وی افزود: به دلیل دید متفاوتی که جشنواره حسنات به مبحث، احسان و نیکوکاری دارد، به فیلم‎ساز کمک زیادی می‎کند، که در یک بستر تخصصی به این مقوله بپردازد.

عضو انجمن مستند سازان سینمای ایران ادامه داد: جشنواره فیلم حسنات یک نگاه متفاوتی به مقوله  احسان و نیکوکاری دارد و کمک زیادی هم به فیلم‎ساز ‌می‎کند تا د‌ر یک بستر تخصصی فرصت حضور و ارائه استعداد خودش را در این زمینه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه، بسیاری از فیلم‎سازان مایل هستند که در این جشنواره حضور یابند، گفت: جشنواره حسنات یک جشنواره سفارشی نیست، بلکه به دور از هر طیفی به کار فرهنگی می‎پردازد.

‌رحمانی  ادامه داد:  فیلم‎های متفاوت با نگرش انسانی و مرتبط با موضوعات جشنواره در حسنات وجود دارد و  هیئت انتخاب، هیئت داوری، اساتید کارگاه‎ها‌ و برنامه‎های جنبی، همه متخصص د‌ر سینما هستند.

وی با اشاره به اینکه، برگزاری جشنواره بیشتر از هر چیزی امید را تداعی می‎کند، گفت: فیلم‎ساز در این جشنواره مطمئن می‎شود که جایی هست که فیلم‎های ساخته شده نمایش داده شود، به همین علت فیلم‎ساز برای ارائه فیلم خوب تلاش بیشتری انجام می‎دهد.

مدرس کارگاه آموزش فیلم‎نامه نویسی جشنواره حسنات تصریح کرد: بارقه‎های امید را به واسطه جشنواره حسنات می‎توان به وضوح دید زیرا جشنواره فیلم حسنات یک کار ‌موفق ‌فرهنگی در ‌شرایطی است که‌ متولیان فرهنگ، کمتر به این موضوعات می‎پردازند.

وی عنوان کرد: جشنواره حسنات را می‎توان به عنوان بخشی از هویت فرهنگی اصفهان دانست،  زیرا جشنواره فارغ از تمام مسائل حاشیه‎ای کار می‎کند و گاه فیلم‎هایی حضور دارند که در ظاهر در ارتباط مستقیم با موضوع  جشنواره نیستند اما در لایه‎های زیرین آن، مفهوم و محتوای کاملا انسانی دارند  و در خدمت مفهوم حسنات هستند.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول