اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

/جدیدترین خبرها از تحولات سوریه/

درگیری‌ها در مناطق نظامی حومه ادلب و حومه حمص ادامه دارد

خبرگزاری فارس: درگیری‌های شدید ارتش سوریه با تروریست‌های مسلح در ۲ منطقه نظامی و حساس «وادی الضیف» و «الحامدیه» در حومه ادلب همچنان ادامه دارد و تاکنون ده‌ها تن از تروریست‌ها در این درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

درگیری‌ها در مناطق نظامی حومه ادلب و حومه حمص ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ادلب، ارتش سوریه 2 نفربر تابع افراد مسلح در مسیر بین شهرک های «طعوم» و «بنش» را هدف قرار داد که 8 تروریست کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

همچنین دهها تن از تروریست ها طی عملیات همه جانبه ارتش در اطراف فرودگاه نظامی «تفتاز» کشته و زخمی شدند. این عملیات ارتش در حالی صورت گرفت که تروریست‌ها بارها فرودگاه را هدف حملات خود قرار دادند.

در همین راستا ارتش سوریه پناهگاه تروریست‌ها در مزارع شهرک «جانودیه» در حومه شهر جسر الشغور را هدف قرار داد که منجر به کشته شدن 17 تن از تروریست‌ها شد که سه نفر از آنان تابعیت غیر سوری داشتند که اسامی آن ها به دلیل اینکه کارت شناسایی همراهشان نبود مشخص نشد.

خبرنگار ما همچنین گزارش داد که همچنان درگیری هایی بین ارتش سوریه و گروه های مسلح در نزدیکی دو منطقه نظامی «وادی الضیف» و «الحامدیه» در جریان است که تاکنون دهها فرد مسلح کشته و زخمی شدند.

همچنین ارتش سوریه تجمع افراد مسلح در مناطق «السلطانیه» و « جوبر» و «الغنطو» و «رستن» و «تلبیسه» در حومه حمص مرکز سوریه را هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن دهها فرد مسلح شد.

در همین راستا درگیری های شدیدی بین ارتش سوریه و افراد مسلح در مناطق «البیاضه» و «الخالدیه» و «القصیر» صورت گرفت که بر اثر آن تعدادی از افراد مسلح کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول