اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرفاوی پس از تساوی با ذوب آهن:

بازیکنان صبا با غرور وارد زمین شدند/ ذوب آهن به دنبال حداقل امتیاز بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به بازی هفته هجدهم برابر پیکان به نظر من بازیکنانم در باد آن پیروزی به سر می‌بردند و با غرور وارد زمین شدند.

بازیکنان صبا با غرور وارد زمین شدند/ ذوب آهن به دنبال حداقل امتیاز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی عصر امروز در نشست خبری دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان در دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: بچه‌های ما در نیمه اول هنوز در باد پیروزی مقابل پیکان بودند و به نظر من با غرور وارد زمین شدند.

وی ادامه داد: در لحظات پایانی نیمه اول به مراتب بهتر شدیم و حتی صاحب ضربه پنالتی هم شدیم که آن را همچون بسیاری از فرصت‌های نیمه دوم این دیدار به سادگی از دست دادیم، ضمن اینکه حریف هم در نیمه دوم عقب نشینی کرد و تعویض‌های آنها نیز نشان می‌داد که به دنبال حداقل امتیاز هستند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: ذوب آهن برای کسب امتیاز تلاش می‌کرد در حالی که ما دنبال پیروزی بودیم اما برای رسیدن به گل اصلاً دقت نداشتیم، با این حال در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم و به نظر من با توجه به  فاصله کم بازی‌ها و فشردگی زیادی که بین دیدارهای دور برگشت وجود دارد، بازیکنان ما از نظر جسمی کمی زیر فشار بودند.

*قضاوت مشکلی نداشت

وی از کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم گلایه کرد و افزود: در زمین ورزشگاه تختی تهران شما دیدید که به دلیل هموار بودن چقدر روی زمین خوب بازی کردیم و به گل‌های فراوانی هم رسیدیم اما اینجا زمین چمن مشکل دارد و نمی‌توانیم برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کنیم ما تیمی تکنیکی و دارای بازیکنان تکنیکی و سرعتی هستیم.

مرفاوی همچنین در پاسخ به ارزیابی وی از نحوه قضاوت تیم داوری این بازی عنوان داشت: به نظر من قضاوت داوران نکته خاصی نداشت که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم اما شاید تیم ذوب آهن به تصمیم داور اعتراض داشت ولی ما اعتراضی نداریم.

وی در ادامه در توجیه دلیل نیمکت نشینی مهدی بدرلو تصریح کرد: هر بازیکنی روی نیمکت می‌نشیند دلیل بر این نیست که از نظر فنی مشکلی دارد بلکه ما متناسب با شرایط هر مسابقه بازیکنان خود را انتخاب می‌کنیم بدرلو کمی آسیب دیده بود و آرام آرام به شرایط مسابقه می‌رسد.

صبای قم در نهمین بازی خانگی برابر ذوب آهن اصفهان به تساوی رسید و با این تساوی یک پله در جدول صعود کرد.

انتهای پیام/78002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول