اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

کمبود پرستار از مشکلات منطقه ارسباران در بخش درمان است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر کمبود پرستار را یکی از معضلات و مشکلات منطقه ارسباران در بخش درمان برشمرد.

کمبود پرستار از مشکلات منطقه ارسباران در بخش درمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راه‌اندازی دانشکده پرستاری، کمبود پرستار را یکی از معضلات و مشکلات منطقه در بخش درمان برشمرد و اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این دانشکده در اهر ضمن تأمین کادر درمانی و بهداشتی شهرستان کمک مؤثری در تأمین نیروی انسانی منطقه ارسباران و سایر شهرستان‌های مورد نیاز بکند.

وی افزود: هم اکنون منطقه ارسباران با پنج شهرستان و جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر یکی از قطب‌های مهم آموزش عالی است که با بهره‌مندی از پنج مراکز آموزش عالی محل مناسب برای تربیت نیروی انسانی در رشته‌های کشاورزی، معدن، فنی مهندسی و رشته‌های علوم انسانی شده است.

صدیقی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده ساختمان و فضای لازم با مساعدت سازمان جمعیت هلال احمر در محل ساختمان بیمارستان برای استقرار این دانشکده و فعالیت مجدد آن انجام شده که امیدواریم با تدبیر لازم نسبت به جذب هیئت علمی و تجهیزات امکانات لازم اقدامات علمی صورت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در ایجاد فضای مناسب برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی و آزمایشگاهی این مجتمع را ظرفیت مناسب برای بهره‌مندی دانشجویان دانشکده پرستاری از امکانات این مجتمع برشمرد.

فرماندار اهر ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده تحقق این امر را موجب تحقق یکی از خواسته‌های شهروندان از مسئولان برشمرد و این امر را موجب رضایتمندی مردم و مسئولان شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/60003/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول