اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال صبا:

برای کمک به صبا آمده‌ام/ بازی زیبایی ارائه می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم از آمادگی کامل خود برای کمک به صبای قم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: امروز برابر ذوب آهن چهره متفاوتی از صبا نشان داده خواهد شد.

برای کمک به صبا آمده‌ام/ بازی زیبایی ارائه می‌کنیم

سهراب بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: مقابل تیم ذوب آهن اصفهان فوتبال واقعی صبا را به نمایش خواهیم گذاشت و مردم قم نیز حتماً به خاطر پیروزی صبا به ورزشگاه یادگار امام خواهند آمد.

وی با بیان اینکه تیم صبا از هر نظر کاملا آماده این بازی است، عنوان داشت: اگر چه در بازی با پیکان تهران نتیجه به سود ما رقم خورد اما تازه در آغاز راه قرار داریم و بازیکنان ما باید تمام آنچه که از نظر فنی و تاکتیکی در دیدار با پیکان به خوبی به اجرا درآمد را برابر ذوب آهن اصفهان به نمایش بگذارند.

بختیاری‌زاده عنوان داشت: بازیکنان ما در تلاش برای تلافی امتیازات از دست رفته در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال، در تعطیلات لیگ برتر سه هفته تمرین سخت را سپری کرده‌اند و اکنون می‌خواهند برابر ذوب آهن اصفهان پیروزی دیگری را کسب کنند.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اهمیت ارائه تمام توانمندی‌های بازیکنان صبای قم در این مسابقه بیان کرد: بازی هماهنگ و میل بسیار زیاد به کسب پیروزی رمز موفقیت تیم صبای قم در ادامه بازی‌های این فصل خواهد بود و مطمئنم با تدابیر خوب کادر فنی و با روش جدیدی که بازی می‌کنیم باز هم مدعی شویم.

وی یادآور شد: مطمئنم همانند بازی هفته هجدهم در این مسابقه هم در به ثمر رساندن موقعیت‌های گلزنی با دقت‌تر از گذشته خواهیم بود زیرا مربیان با مهاجمان تیم تمرینات بسیار خوبی انجام داده و امیدواریم نتیجه پرگلی نیز در این دیدار رقم بزنیم.

بختیاری‌زاده ابراز کرد: بازیکنان ما باید برای کسب برتری در دیدار خانگی مقابل ذوب آهن اصفهان به خوبی خواسته‌های کادر فنی را اجرا ‌کنند تا با ارائه بازی قابل قبول خود، پیروزی دیگری را در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر به دست بیاوریم.

وی عنوان کرد: بازی در خانه برای ما ارزش و اهمیت زیادی دارد و مطمئناً بازیکنان ما برای موفقیت تیم خود در این بازی خانگی، برای لیگ برتر اهمیت زیادی قائل هستند.

صبای قم بعد از دو پیروزی، دو باخت و چهار تساوی در دیدارهای خانگی، در نوزدهمین هفته لیگ برتر فوتبال نهمین بازی خانگی را برابر تیم ذوب آهن اصفهان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول