اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

رئیس جریان مسیحی المرده لبنان در دیدار سفیر ایران

مردم سوریه همچون گذشته در کنار بشار اسد هستند و از او حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس جریان مسیحی المرده لبنان با بیان اینکه مردم سوریه همچون گذشته در کنار بشار اسد هستند و از او حمایت می‌کنند، گفت:‌ برخی طرف‌های خارجی به دنبال ایجاد موانعی برای کاندید شدن اسد در انتخابات 2014 هستند.

مردم سوریه همچون گذشته در کنار بشار اسد هستند و از او حمایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان شنبه با «سلیمان فرنجیه» رئیس جریان مسیحی المرده لبنان ملاقات و ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و سال نو میلادی، در خصوص تحولات لبنان و منطقه گفت‌وگو کرد.

سلیمان فرنجیه در این ملاقات با اشاره به روند مثبت تحولات سوریه در راستای برقراری ثبات و استقرار اظهار داشت: سوریه اکنون به سمت حل نهایی بحران پیش می‌رود و هر روز که می‌گذرد شاهد بهبود نسبی اوضاع در آن کشور هستیم.

رئیس جریان مسیحی المرده ضمن تشریح موقعیت ممتاز بشار اسد در بین مردم سوریه اظهار داشت: مردم سوریه همچون گذشته در کنار بشار اسد قرار داشته و از وی حمایت می‌کنند؛ به همین دلیل برخی طرف‌های خارجی، از هم اکنون تلاش دارند موانعی برای کاندیدا شدن بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2014 میلادی ایجاد کنند.

رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت حفظ استقرار و ثبات در لبنان و اتخاذ تدابیر لازم برای عدم تأثیر بحران سوریه بر لبنان، بر راه‌حل سیاسی اشاره و به تشریح طرح 6 ماده‌ای کشورمان در این خصوص پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول