اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

پناهیان:

وجه خارجی حضور دشمنان در فتنه‌ها اهتمام برای شکستن مقدسات است

خبرگزاری فارس: مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: وجه خارجی حضور دشمنان در فتنه‌ها اهتمام برای شکستن مقدسات است.

وجه خارجی حضور دشمنان در فتنه‌ها اهتمام برای شکستن مقدسات است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور در شبکه قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به بررسی فتنه سال 88 پرداخت و گفت: جامعه ایمانی ما در فتنه 88 در اوج اقتدار بود و اگر فرصتی و تحرکی به فتنه‌گران داده شد، به دلیل سعه صدر انسان و مماشاتی که برای روشنگری باید صورت می‌گرفت، بود.

وی همچنین درباره واقعه 9 دی نیز،‌گفت: تصور بنده این نیست که واقعه 9 دی دو یا یک روز بعد از آن حرمت شکنی عاشورا شکل گرفت، بلکه عشق و علاقه مردم با امام حسین و ولایت یکی دو روزه که شکل نمی‌گیرد. مردم فقط می‌خواستند به خواص فرصت بدهند.

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: فتنه‌گران بعد از واقعه 9 دی شروع کردند به همدیگر را زدن که ما اشتباه کردیم نباید این کارها را می‌کردیم و از این قبیل که مانند جنگ احزاب بود.

پناهیان اضافه کرد: بی‌احترامی که در فتنه 88 علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، از سوی کسانی صورت گرفت که معتقد به مقدسات نیستند چرا که اگر معتقد بودند علیه جمهوری اسلامی شعار نمی‌دادند چرا که نظام مقدس ما معنویات و مقدسات را در جهان احیا کرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم که همراهی مردم با فتنه‌گران به مرور کاسته شد، گفت: در تظاهرات اول و دوم افرادهای عدالت جویانه‌ای بودند که برای حفظ نظام بیرون آمدند که دیدیم به سرعت کنار کشیدند و به اشتباه خود پی بردند و اشتباه کردن امری طبیعی است.

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه وجه خارجی حضور دشمنان در فتنه‌ها اهتمام برای شکستن مقدسات است،‌گفت: اگر ما بخواهیم زیارتگاه بقیع را بررسی کنیم می‌بینیم که تا قبل از حضور انگلیسی‌‌ها از سوی علمای اهل سنت اجازه زیارتگاه داده می‌شد اما به محض اینکه پای انگلیسی‌ها به آنجا باز شد شروع به شکستن مقدسات کردند.

پناهیان در پایان اظهار داشت: مردم در فتنه 88 حکیمانه برخورد کردند .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول