اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار نقدی در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج:

مردم وابستگان امام (ره) را در فتنه نادیده گرفته و دنبال ولایت رفتند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم در فتنه، زیر بار شدیدترین فشارهای روانی قرار گرفته بودند اما همه آنها را نادیده گرفتند و بدنبال راه ولایت رفتند.

مردم وابستگان امام (ره) را در فتنه نادیده گرفته و دنبال ولایت رفتند

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دومین مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج که صبح امروز برگزار شد، گفت: در 9 دی، انقلاب بار دیگر پیوندش را با عاشورا و محرم در یک حماسه پرشور به نمایش گذاشت.

وی افزود: 9 دی حماسه‌ای بسیار بزرگ و سرنوشت ساز و یک اتفاق استثنائی در تاریخ بود. مردمی که هفت ماه تمام زیر بار شدیدترین فشارهای روانی قرار گرفته بودند، دیدند بسیاری از صاحب منصبان و افراد پرآوازه در انقلاب که سببی و نسبی ارتباطاتی با امام (ره) و یا رفت و آمدهای زیادی با ایشان داشتند مسیر دیگری را می‌روند که رسانه های دنیا آن را نشان می دهند، اما مردم اینها را نادیده گرفتند و بدنبال راه ولایت فقیه رفتند.

نقدی با تاکید بر اینکه باید از حماسه 9 دی درسهای زیادی گرفت، افزود: همه ما وقتی لباس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را برتن کردیم تصوری از اینکه روزی بازنشسته شویم نداشتیم و شاید روزی که براساس قوانین و مقررات، حکم بازنشستگی صادر شد برخی‌ها دلهایشان شکست و دوست داشتند همچنان در خدمت باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بهمین منظور با تدبیر مقام ولایت، سازمان بسیج پیشکسوتان تشکیل شد و در یک‌سال‌و‌نیم از عمر این سازمان، بیش از 60 درصد بازنشستگان سپاه به آن پیوستند و این آمار در حال افزایش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بعد از کسب اجازه از مقام معظم رهبری برای پیوستن بازنشستگاه ارتش و نیروی انتظامی، حرکت بزرگ دیگری برای پیوستن به این سازمان در نیروهای مسلح آغاز شد.

نقدی در پایان با اشاره به برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج گفت: امیدوارم همین نسل، قدس را آزاد و پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحبش امام عصر(عج) برساند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول