اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسرائیل در مرز فلسطین اشغالی با سوریه حصار احداث می‌کند

خبرگزاری فارس: ارتش رژیم صهیونیستی از ساخت حصار جدیدی در طول مرز فلسطین اشغالی با سوریه، نظیر حصار مرزی کنونی بین فلسطین اشغالی با مصر خبر داد.

اسرائیل در مرز فلسطین اشغالی با سوریه حصار احداث می‌کند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، «آری شالیکار» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ارتش درحال ساخت حصار جدیدی در طول مرز فلسطین اشغالی با سوریه است و پیش‌بینی می شود همانند حصاری باشد که در طول مرز فلسطین اشغالی با مصر کشیده شده است.

این سخنگو افزود: حصار جدید به طور 90 کیلومتر با هدف تقویت حصار موجود است که خط فاصل آتش بس بین بخش تحت کنترل نیروهای اسرائیلی و ارتش سوریه در بلندیهای جولان می باشد.

این مسئول صهیونیست گفت: این حصار شامل نصب دوربین های نظارتی و حفر کانال خواهد بود و اقدامی پیشگیرانه به شمار می رود.

برپایه این گزارش، ساخت این حصار جدید از حدود یکسال پیش آغاز شده است و در گزارش شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است که کار احداث حصار با سرعت و به طور بی سابقه ای با هدف به پایان رساندن آن در طول ماههای آینده در جریان است.

این گزارش افزود: اعتراضات 5 ژوئن و 15 ماه مه سال 2011 میلادی نقش اساسی در تصمیم احداث این حصار داشت زیرا در آن زمان، دهها هزار نفر از شهروندان سوری و لبنانی در سالروز نکبت (سالروز اشغال فلسطین) به سمت مرز با فلسطین اشغالی حرکت کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول