اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه پاسداران:

بسیج برای دفاع از آرمان‌های انقلاب در صحنه باقی می‌ماند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه باقی خواهد ماند.

بسیج برای دفاع از آرمان‌های انقلاب در صحنه باقی می‌ماند

سردار حسین سلامی در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در جمع خبرنگاران در اهواز گفت: تهدیدات دشمن جدی است و ما هم آنرا جدی می‌گیریم.

وی افزود: همانطور که تهدیدات دشمن کاملاً جدی است، ما نیز با جدیت و اقتدار تمام به آنها پاسخ خواهیم داد.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در اهواز گفت: این رزمایش که در آستانه حماسه 9 دی برگزار می‌شود، ادامه داد: حجم حضور جوان‌های با نشاط در این هوای نامناسب نشان می‌دهد که ملت ایران به‌ویژه جوانان انقلابی این مرز‌ و بوم همچنان مانند دفاع مقدس در کالبدشان روح مقاومت، حماسه و ایستادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی باقیست.

وی حضور بی‌نظیر جوانان خوزستانی در رزمایش الی ‌بیت ‌المقدس را نشانه باور و ایمان مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: این حضور نشان می‌دهد که مردم ضرورت آمدن به صحنه برای دفاع از انقلاب اسلامی را درک می‌کنند.

سلامی حضور جوانان را مهر تأییدی بر خاتمه نقشه‌های شوم دشمنان عنوان کرد و افزود: این حضور مهر بطلان و تیر خلاصی ‌بر استراتژی‌های دشمن است، زیرا وقتی دشمنان این حضور بی‌نظیر را می‌بینند در مقابله با ملت ایران مأیوس خواهند شد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رزمایش الی‌بیت‌المقدس آرامش خاطری برای ملت بزرگ ایران است، تأکید کرد: این رزمایش این پیام را دارد که بسیج برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه باقی خواهد ماند.

این رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: در موقعیت کنونی ملت ایران سربلند و بالنده در صحنه حضور دارد و با عزم و اراده بیشتر در حال طی کردن قله‌های ترقی ‌بوده که این خیلی ارزشمند است.

انتهای پیام/72004/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول