اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار نقدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان:

ملت ایران صلاحیت فتنه‌گران را در ۹ دی رد کردند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران صلاحیت فتنه‌گران و دوستان آنها را که حاضر به توبه و مرزبندی با استکبار و خداستیزان نشدند در 9دی رد کردند.

ملت ایران صلاحیت فتنه‌گران را در ۹ دی رد کردند

به گزارش حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، که به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، در حسینه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، گفت: فراموش نکنیم تاریخ قمری حماسه بزرگ 9دی مصادف با عاشورای حسینی بود.

وی گفت: مهمترین عامل بصیرت و یکپارچگی مردم علیه فتنه گران علی رغم تبلیغات گسترده، ارتباط امت با عاشورا و ولایت فقیه بود.

سردار نقدی افزود: جنس فتنه‌گران از جنس عمر سعد و شمر است که می‌دانند حقیقت کدام است اما به خاطر حب ریاست و مقام حاضر به حرمت شکنی و حق ستیزی شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهارداشت: چقدر این کار زشت است که عنصری برای انتخابات ریاست جمهوری با اشخاص پلید، خیانتکار، مومن کُش، ضد دین و شرابخواری مثل شاه عربستان، شاه بحرین و جورج سورس مشورت کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: فتنه گران همان‌هایی هستند که در بین مردم سخن از انتخابات، رای مردم، آزادی بیان و قانون به زبان می آورند، اما وقتی قدرت خود را در خطر می‌بینند کمترین توجه و احترامی به حق و رای مردم نشان نمی‌دهند.

سردار نقدی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در 9 دی خاطرنشان‌کرد: در نظام انقلاب اسلامی حرص و ولع قدرت و نهادینه کردن قدرت و ثروت در یک خانواده و گروه وجود ندارد؛ ملت ایران صلاحیت فتنه‌گران و دوستان آنها را که حاضر به توبه و مرزبندی با استکبار و خدا ستیزان نشدند در 9دی رد کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول