اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار اصلانی در همایش گروه‌های دفاع شخصی بسیج

۹ دی پاسخ غیرتمندانه مردم به فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه گفت:‌ ۹ دی روز تجلی و شور انقلابی مردم و پاسخ غیرتمندانه آنها به فتنه‌گران بود.

۹ دی پاسخ غیرتمندانه مردم به فتنه‌گران بود

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حمید اصلانی معاون اجرایی سپاه در همایش 5 هزار نفری گروه‌های دفاع شخصی بسیجیان که صبح امروز(جمعه)‌ برگزار شد، گفت:‌ در آستانه سالروز 9 دی، روز بصیرت و روز میثاق آحاد مردم مسلمان و انقلابی کشورمان با ولایت هستیم.

وی افزود: 9 دی، روز تجلی و شور انقلابی ایرانی و اسلامی مردم قهرمان کشورمان بود. در این روز نه حرکت انتظامی و نه برخورد قهری امنیتی داشتیم. تنها پاسخی غیرتمندانه از سوی مردم به دشمنان بود.

اصلانی ادامه داد: مردم با عبرت‌هایی که از عاشورا داشته‌اند پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویان و کسانی که از خط قرمز و تحمل مردم ما سوء‌استفاده کرده بودند، دادند و پیام روشنی برای تمام دنیا بود که ما برای دفاع از انقلاب از جان خود مایه می‌گذاریم.

معاون اجرایی سپاه همچنین با اشاره به بحث دفاع شخصی گفت:‌ دفاع شخصی نیازمند یک وحدت رویه و انسجام برای برخورد آگاهانه، منطقی و به هنگام بود که این گروه‌های دفاع شخصی در قالب 120 گروه بسیج تشکیل شد.

اصلانی در ادامه همچنین به ذکر خاطره تلخی از روزهای فتنه 88 پرداخت و گفت: متاسفانه در روزهای آغازین فتنه در مقابل درب دانشگاه تهران که اکثرا مرکز بروز عوامل فتنه بود، شاهد بودم که درگیری میان دو تن از بسیجیان و عوامل فتنه صورت گرفت که متاسفانه به دلیل عدم آمادگی جسمانی این دو عزیز فتنه‌گران بر آنها چیره شدند.

وی ادامه داد: در همین لحظه با خود عهد کردم حال که قرار است با دشمنی‌های استکبار این صحنه‌ها را شاهد باشیم، بهتر است به ورزش‌های رزمی در میان بسیجیان توجه شود و تلاش بسیجیان در حوزه دفاع شخصی پاسخگویی به شرایطی است که ممکن است مجددا ایجاد شود و نمایش اقتدار برای برخورد مجدد و جلوگیری از این وقایع تلخ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول