اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

حکم متجاوزان به عنف یاسوج در کمترین زمان ممکن اجرا شد

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چند در رسیدگی به پرونده‌های قضایی باید مراحل گوناگونی در استان و تهران طی شود، اما اجرای حکم متجاوزان به عنف در یاسوج در کمترین زمان ممکن صورت گرفت.

حکم متجاوزان به عنف یاسوج در کمترین زمان ممکن اجرا شد

 علی جمادی امروز و پس از اجرای حکم اعدام با چوبه دار تعداد 5 نفر از مجرمان تجاوز به عنف در شهر یاسوج در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: در زمینه اطلاع‌رسانی برای اجرای برخی احکام محدودیت‌هایی وجود دارد که رسانه‌ها و مطبوعات نباید از این حیث گلایه‌مند باشند.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جزئیات این پرونده و روند شکل‌گیری تا اجرای آن را در آینده اعلام خواهم کرد، افزود: حکم اجرا شده امروز در قالب دو پرونده که یکی از پرونده‌ها 4 مجرم و دیگری یک مجرم داشت، اجرا شد.

این مسئول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه عزم ما در دادگستری استان بر این است که چنین پرونده‌هایی خارج از نوبت و به صورت ویژه مورد رسیدگی واقع شوند، افزود: در این پرونده، هنگامی که پرونده برای اجرا در اختیار ما قرار گرفت به سرعت و در کمترین زمان ممکن حکم را به مرحله اجرا درآوردیم.

جمادی اجرای چنین حکمی را در این استان بی‌سابقه و در راستای عبرت‌آموزی برای مجرمان دانست و گفت: اجرای این حکم تا اندازه زیادی برای آینده اثرگذار خواهد بود و استان ما را برای سالیان زیادی از این حیث که کسی بخواهد، مخل نظم و امنیت باشد، بیمه کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اخطار به همه کسانی که به نحوی قصد ایجاد اخلال در جامعه را دارند، یادآور شد: دستگاه قضایی با اجرای کامل قانون هر دستی که بخواهد امنیت مردم را خدشه‌دار کند، کوتاه خواهد کرد.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول