اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

روسیه تمرین مبارزه با تروریسم در سواحل سوریه برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یگان‌های دریایی مبارزه با تروریسم روسیه در نزدیک سواحل سوریه تمرینات مبارزه با تروریسم برگزار می‌کنند.

روسیه تمرین مبارزه با تروریسم در سواحل سوریه برگزار می‌کند

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی المنار لبنان، وزارت دفاع روسیه گفت: یگان‌های تفنگداران دریایی ویژه مبارزه با تروریسم که در کشتی‌های روسیه در نزدیک سواحل سوریه مستقر هستند؛ تمرینات تامین امنیت کشتی‌ها را برگزار می‌کنند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: دریانوردان روس مجموعه‌ای از تمرین‌ها را در زمینه دفاع ضد هوایی و ضد کشتی‌ها و زیردریایی‌ها انجام خواهند داد.

وزارت دفاع روسیه گفت: دو کشتی بزرگ دریایی-هوایی «نیکلای فیلچنکوف» و «آزوف» ناوگان دریایی سیاه روسیه از منطقه تنگه‌های بسفر و داردانل عبور کرده و بزودی به گروه کشتی‌های روسی ملحق خواهد شد.

به گفته این وزارتخانه، استقرار یگان‌های تفنگداران دریایی ویژه مبارزه با تروریسم در کشتی‌های جنگی روسیه بعد از حمله تروریستی به ناوشکن آمریکایی "یو اس اس کول" در سال 2010 در یمن صورت گرفت.

پیش از این اعلام شده بود که گروه کشتی‌های ناوگان دریای سیاه روسیه مستقر در بخش شرقی دریای مدیترانه ممکن است به بندر طرطوس سوریه سفر کند که مرکز حمایت و پشتیبانی فنی روسیه در آنجا واقع است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول