اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بلبل‏آباد آبعلی همچنان در انتظار یاری

‌‌مردمی که با زحمت از روی رودخانه گذر می‏کنند+تصاویر

خبرگزاری فارس: گزارش تصویری فارس از بلبل‏آباد آبعلی از مردمی حکایت دارد که با زحمت از روی رودخانه این منطقه گذر می‏کنند.

‌‌مردمی که با زحمت از روی رودخانه گذر می‏کنند+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در حالی که چند خانوار منطقه «بلبل‏آباد» شهر آبعلی در نزدیکی پایتخت برای عبور از رودخانه «آه‏رود» با مشکلات بسیاری مواجه هستند، از احداث پلی که قبل از این وعده‏اش داده شده بود، خبری نیست.

منطقه بلبل‏آباد از جمله نواحی شهر آبعلی محسوب می‏شود که از مشکلات مختلف از جمله نداشتن پل پیاده‏رو بر روی رودخانه آه‏رود رنج می‏برد.

در صورتی که احداث این پل محقق می‏شد، موجبات تسهیل در عبور و مرور مردم را فراهم می‏ساخت؛ اما گویا قرار نیست حتی در فصل زمستان هم به مشکلات مردم این منطقه پایان داده شود.

نکته جالب توجه در این بین، وجود سازه آهنی این پل عابر پیاده، آماده و مهیا برای نصب، اما رها‏شده در کنار حاشیه رودخانه است که امروز این چند تکه فلز به هم متصل در میان مشکلات ناشی از نحوه کار نهادها و اعتراض معارضان، غباری از فراموشی را بر روی خود تحمل می‏کند.

در همین حال، خبرنگار فارس در گزارشی تصویری به بیان زوایای دیگری از مشکلات مردم بلبل‏آباد آبعلی در گذر از رودخانه آه‏رود می‏پردازد.

انتهای پیام/2568/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول