اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار نماینده پارلمان عراق درباره کودتای هواداران صدام

خبرگزاری فارس: نماینده پارلمان عراق سکوت دولت در مقابل کودتاگران هوادار صدام را محکوم کرده و خواستار مقابله با اقدامات آنها در دور زدن روند قانونی در کشور شد.

هشدار نماینده پارلمان عراق درباره کودتای هواداران صدام

به گزارش خبرنگار فارس در عراق، «عبدالمهدی خفاجی» نماینده پارلمان عراق از ائتلاف دولت قانون سکوت دولت در مقابل توطئه‌های کودتا از سوی گروهی که خود را هواداران صدام مخلوع می‌دانند را محکوم کرده و گفت که این گروه ها به دنبال دور زدن روند سیاسی و ایجاد کردن جنگ طایفه‌ای در عراق هستند که عواقب وخیمی دارد.

الخفاجی در بیانیه ای که در اظهارات مطبوعاتی خود قرائت کرد، خاطرنشان کرد: دموکراسی به معنای تجاوز به اعتقادات انسان ها بر اساس سیاست‌های اعتقادی طرف مقابل نیست، ما در صورت ناتوانی دولت از بازدارندگی آنچه که امروز از تجاوز به ادیان و اعتقادات و اتهام‌زنی ها با عنوان آزادی بیان مطرح است، با اراده مردمی با این پدیده ها مقابله خواهیم کرد.

وی ادامه داد که گروه هایی از هواداران صدام سعی در دور زدن روند سیاسی در عراق دارند و ما سکوت دولت در مقابل تلاش‌های آنها را محکوم می‌کنیم.

الخفاجی افزود: دستاوردهای ملت عراق به کوتوله‌ها اجازه نمی‌دهد که آنها را بربایند، چرا که روند سیاسی -چه این گروه ها بخواهند و چه نخواهند- بر همان مبنایی که ملت عراق ترسیم کرده، باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول