اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اخضر ابراهیمی شنبه به روسیه می‌رود

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه شنبه برای رایزنی با مقامات مسکو وارد روسیه می‌شود.

اخضر ابراهیمی شنبه به روسیه می‌رود

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «سرگئی بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد که اخضر ابراهیمی فرستاده سازمان ملل متحد در سوریه روز شنبه برای رایزنی با مقامات روسیه وارد مسکو خواهد شد.

بنا بر اعلام خبرگزاری ایتارتاس مسکو پیشتر نیز اعلام کرده بود که ابراهیی به دنبال رایزنی با مقامات روسیه به عنوان هم‌پیمان دمشق است تا بتواند درگیری‌های موجود در سوریه را که از 21 ماه پیش تاکنون ادامه داشته است، متوقف کند.

اخضر ابراهیمی فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب چند روز پیش ضمن سفر به سوریه با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه دیدار کرد، وی بعد از این دیدار ابراز امیدواری کرد که به راه حلی برای پایان دادن به بحران سوریه برسد.

ابراهیمی همچنین با «ائتلاف ملی نیروهای انقلابی» و معارضان سوری نیز در این سفر دیدار کرد. وی با هیئتی از معارضان به ریاست «حسن عبدالعظیم» رئیس «هیئت التنسیق» دیدار کرد. این هیئت 6 نفره شامل احزاب قومی، عربی، کردی، کمونیستی و مارکسیستی است و مخالف هرگونه دخالت خارجی در سوریه است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول