اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد

ارتقای توان واحدهای تولیدی در گرو حمایت

خبرگزاری فارس: فرماندار سلاوجبلاغ با تأکید بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی در این شهرستان گفت: توانایی واحدهای تولیدی با حمایت‌های مسئولان ارتقا می‌یابد.

ارتقای توان واحدهای تولیدی در گرو حمایت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در بازگشایی یک کشتارگاه صنعتی غیرفعال در این شهرستان اظهار داشت: صاحبان واحدهای تولیدی برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات خود نیازمند حمایت‌های ویژه هستند لذا باید تدابیر اساسی به منظور حمایت از این واحدها به صورت جدی پیگیری شود.

وی ادامه داد: توجه به رفع معضلات و مشکلات این واحدها می‌تواند علاوه بر تولید محصولات با کیفیت‌تر در ارتقای توان اقتصادی شهر نیز تأثیرگذار باشد.

این مسئول با اشاره به نامگذاری امسال با نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: ما در شهرستان ساوجبلاغ دارای توانمندی‌های بسیاری از زمینه تولید و صنعت هستیم لذا باید با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های خود حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی را پیش گرفته و آنها را به توسعه و پیشرفت بیشتر برسانیم.

حدادی گفت: افزایش توان واحدهای تولیدی و صنعتی منجر به اشتغالزایی و به کارگیری نیروهای بیشتر شده لذا با حمایت از این گونه واحدها می‌توانیم مشکل بیکاری را نیز تا حدودی مرتفع نماییم.

وی حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی را مهم خواند و افزود: در این راستا با شناسایی واحدهای مشکل‌دار می‌توانیم با حمایت و رفع مشکلات آنان شعار امسال را محقق سازیم.

* اشتغالزایی 600 نفر به صورت مستقیم

در ادامه این مراسم مدیرعامل این کشتارگاه طی سخنانی گفت: با همت مسئولان و حمایت‌های ویژه آنان این کشتارگاه که مدت‌ها به صورت غیرفعال درآمده بود امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

پرویز صیامی اظهار داشت: در این راستا و با فعالیت مجدد این کشتارگاه برای 600 نفر به صورت مستقیم و برای 110 نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی انجام شده است.

مدیر عامل این کشتارگاه ادامه داد: این کشتارگاه صنعتی با 8 هزار مترمربع زیربنا به سالن‌های کشتار، قطعه‌بندی، بسته‌بندی و سیستم انجماد مجهز است.

صیامی هزینه راه‌اندازی این کشتارگاه مرغ را 500 میلیون تومان عنوان کرد.

مدیر عامل این کشتارگاه گفت: ظرفیت کشتار این واحد صنعتی 2 تا 4 هزار قطعه در ساعت است.

* استحصال 50 هزار تن گوشت مرغ به صورت سالیانه در البرز

در ادامه این مراسم همچنین مدیرکل دامپزشکی استان البرز نیز طی سخنانی از استحصال 50 هزار تن گوشت مرغ به صورت سالیانه در این استان خبر داد و گفت: 50 درصد این میزان مرغ در کشتارگاه‌های ساوجبلاغ تأمین می‌شود.

اصغر برائی‌نژاد مصرف روزانه گوشت مرغ البرز را بین 150 تا 160 تن عنوان کرد و افزود: در صورت افزایش مصرف روزانه تا 30 تن گوشت مرغ از استان‌های همجوار تامین می‌شود.

وی تأکید کرد: مردم از خرید گوشت مرغ به صورت فله‌ای و بسته‌بندی نشده جداً خودداری کنند و در صورت مشاهده این نوع از فروش موارد را به دامپزشکی استان البرز اطلاع دهند.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول