اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم عنوان کرد

بهره‌مندی از بیمه ایرانیان برای حمایت از خانواده زندانیان

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بیمه ایرانیان را یکی از بهترین خدمات درمانی دولت دانست و گفت: با استفاده از بیمه ایرانیان حمایت خوبی از خانواده زندانیان صورت می‌گیرد.

بهره‌مندی از بیمه ایرانیان برای حمایت از خانواده زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی زنگی امروز در نخستین نشست بررسی راهکار‌های نوین خدمات‌رسانی ویژه خانواده‌های زندانیان در ارتباط با میزان برطرف شدن مشکل خانواده زندانیان بیان کرد: آماری از خانواده زندانیانی که سردرگم هستند، نداریم.

وی با بیان اینکه در ماه یک خانواده زندانی در زمان دیدارهای عمومی مدیرکل کمیته امداد به ما مراجعه نمی‌کند، افزود: در چارچوب قانون مشکلی در زمینه کمک به زندانیان نیست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم اضافه کرد: در زمینه جلسات هفتگی کمیته‌ای که برای بررسی مشکل خانواده زندانیان مطرح شد، باید توجه داشت که مدیران هر هفته نمی‌توانند در این جلسه حاضر شوند و نماینده‌ای هم که به این جلسه معرفی می‌شود معمولاً اختیار لازم را ندارد.

زنگی افزود: مثلاً در بحث درمان یکی از بهترین خدماتی که دولت ارائه کرده بیمه ایرانیان است و الان صدور دفترچه بیمه ایرانیان با یک فرم معرفی‌نامه رایگان است.

وی تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که هر کاری را باید به متصدی آن کار سپرد. در بحث اشتغال اداره موظف به پیگیری امور اشتغال داریم و قرار نیست چهار نفر بنشینند و برای اشتغال این خانواده و سایر موارد که اطلاعی ندارند تصمیم بگیرند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: در ارتباط با موارد خاص جلساتی قبلاً برگزار شده و قرار بود در ارتباط با موردهای مشکل دار مددکار انجمن حمایت از خانواده زندانیان گزارش تهیه کنند و وقتی این گزارش تهیه و برای ما ارسال شد ما دیگر هیچ گزارشی تهیه نمی‌کنیم.

وی اظهار کرد: در بحث درمان یک سری از افراد به ما مراجعه کرده و در حد توان مشکلات آنها را رفع می‌کنیم، البته تاکید می‌کنم این کمک‌ها در حد توان است چون مثلاً هزینه عمل قلب را نه کمیته امداد، نه بهزیستی و نه انجمن می‌تواند تأمین کند.

انتهای پیام/2258/ق10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول