اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر:

نمایشگاه طبیعت مازندران تا 10 دی‌ماه‌ برپاست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از افتتاح نمایشگاه نقاشی نقش برجسته با موضوع طبیعت مازندران در چهار فصل خبر داد.

نمایشگاه طبیعت مازندران تا 10 دی‌ماه‌ برپاست

حجت‌الاسلام حسن توپا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار کرد: این نمایشگاه ارزشمند روز گذشته با آثاری از منوچهر پناهی از هنرمندان پیشکسوت منطقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر آغاز به کار کرد.

وی افزود: مازندران دارای زیبایی‌های خاصی در طبیعت است و اگر هر کدام از مناظر در یک قاب را در چهار فصل ببینید همه زیبایی و لذت است و این همه زیبایی بهترین فرصت برای هنرمندان بوده تا به خلق اثر بپردازند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هنرمندان می‌توانند این مواهب طبیعی و جلوه‌های پرنقش و نگار الهی را به تصویر کشیده و یا مرتبط با نوع هنر خود خلق اثری فاخر را داشته باشند.

توپا حیدری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که 26 اثر قابل توجه به نمایش گذاشته شده است جذابیت‌های خاصی وجود دارد و طبیعت‌دوستان و هنردوستان می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 12 ظهر و 15 تا 17 عصر از آن بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه روز گذشته در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر افتتاح شد، اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی نقش برجسته با موضوع طبیعت مازندران در چهار فصل تا 10‌ دی‌ماه دایر بوده و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

این مسئول اضافه کرد: نوشهر شهری دارای مردمی فرهنگ دوست است که علاقه خاصی به هنر و هنرمندان دارند و این خود یک ارزش محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برگزاری نمایشگاه‌های این‌چنینی را فرصتی مناسب برای هنرمندان هنرهای تجسمی عنوان کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه‌ها هنرمندان می‌توانند با نقد و بررسی آثار یکدیگر به تبادل‌نظر پرداخته تا تجارب خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

توپا حیدری در پایان افزود: در نوشهر 9 آموزشگاه آزاد هنری و 10 موسسه فرهنگی هنری به فعالیت مشغول هستند لذا توصیه می‌شود نوشهری‌ها از این فرصت بهره‌برداری لازم را برده و فرزندان خود را با آموزش صحیح وارد بدنه فرهنگ و هنر کنند.

انتهای پیام/86019/ز

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول