اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازی مهناز افشار و مصطفی زمانی

«یه عاشقانه ساده» مهمان سینماهای قم شد

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «یه عاشقانه ساده» با بازی مهناز افشار و مصطفی زمانی در اکران جدید سینماهای استان قم به روی پرده رفت.

«یه عاشقانه ساده» مهمان سینماهای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فیلم سینمایی «یه عاشقانه ساده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سامان مقدم در سینما وتوس و تربیت قم به روی پرده رفت.

 

پردیس سینمایی وتوس با اختصاص سه سانس در ساعت‌های 16، 18 و 20 فیلم سینمایی «یه عاشقانه ساده» را اکران کرد.

این سینما همچنین فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را در چهار سانس و در ساعت‌های 15، 17، 19 و 21 و فیلم سینمایی «بغض» را با اختصاص تک سانس از ساعت 14 اکران می‌کند.

همچنین سینما تربیت نیز با اختصاص دو سانس و در ساعات 16 و 20 فیلم سینمایی «یه عاشقانه ساده» را اکران کرده است.

در خلاصه داستان فیلم «یک عاشقانه ساده» با نام قبلی «باگت» آمده است: فرزند آدم محکوم به سرنوشتی بود که پدر و مادرش برایش رقم زدند. سیب دندان‌زده همه قصه را خراب کرد. آدمیزاد، محکوم شد اما سرنوشتش را به باد نسپرد. در عذاب زمین، دنبال راهی رفت که شاید به بهشتش بازگردد.

 

انسان همیشه دنبال سرنوشت خودش است. می‌جنگد تا به بهشت بازگردد. می‌رود تا سرنوشتش را خودش بنویسد. دو دوست قدیمی، از جوانی با هم عهد و پیمانی دارند. وصلت گندم دختر امان، با کرامت پسر صفر، تقدیری نیست که گندم به آن تن دهد. او عشق خودش را می‌خواهد، سرنوشت خودش را می‌خواهد.

عشق چیزی نیست که به عهد بی‌پرسش پایبند باشد. عاشقی ساده و سخت است. عاشقی حرف دلت است. اما گندم با بیست و چند سال سن، باید جلوی عهد و پیمان دو رفیق بایستد، که حرف دلش را نپرسیده بودند…

 

در فیلم سینمایی «یه عاشقانه ساده» بازیگران مطرح سینمای کشور از جمله مهناز افشار، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، فرهاد آییش، احمد مهران‌فر، آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، سارا بهرامی، هومن سلطانی، علی قربان‌زاده و مهراوه شریفی‌نیا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سامان مقدم کارگردان فیلم سینمایی «یه عاشقانه ساده» متولد 1347 در تهران، فارغ التحصیل سینما از مجتمع آموزشی سینما است. وی فعالیت هنری خود را در سال 1372 با دستیاری کارگردانی فیلم «ردپای گرگ» به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد.

 

«یه عاشقانه ساده»، «صد سال به این سال‌ها»، «کافه ستاره»، «مکس»، «پارتی» و «سیاوش» در کارنامه کارگردانی سامان مقدم به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/78008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول