اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی شهرستان مرند خبر داد

کشف بیش از 20 تن کود شیمیایی تقلبی در مرند

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی شهرستان مرند از دستگیری فردی که بیش از 20 تن کود شیمیایی تقلبی تهیه و در بین کشاورزان به فروش می‌رساند، خبر داد.

کشف بیش از 20 تن کود شیمیایی تقلبی در مرند

فرهنگ نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند گفت: در پی وصول شکایات مردمی و کسب اخباری مبنی بر اینکه شخصی با تهیه کودهای شیمیایی تقلبی اقدام به فروش آنها در بین کشاورزان منطقه می‌کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از بررسی صحت و سقم خبر، ماموران به همراه نماینده اداره جهاد کشاورزی از محل دپو کودها در داخل حیاط منزل مسکونی در یکی از روستاهای شهرستان بازرسی و موفق به کشف بیش از 20 تن کود شیمیایی تقلبی، با مارک شرکت پتروشیمی شیراز، شدند.

فرمانده انتظامی مرند افزود: تمام این کود شیمیایی مکشوفه به یکی از انبارهای اداره جهاد کشاورزی انتقال و صاحب کالا و همچنین صاحب منزل محل نگهداری کودها نیز دستگیر شدند.

نوروزی از کشاورزان درخواست کرد برای اطمینان و گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران، کود و سموم کشاورزی خود را از اداره جهادکشاورزی و نمایندگی‌های مجاز تهیه کنند.

انتهای پیام/60001/ب20/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول