اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت اربعین حسینی

«فرات تشنه» در رامهرمز به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: به مناسبت اربعین حسینی از سوی گروه نمایش «نوشین» وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز نمایش مذهبی «فرات تشنه» در به روی صحنه می‌رود.

«فرات تشنه» در رامهرمز به روی صحنه می‌رود

زهره عباس زاده نویسنده و کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: در سوگ سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و با نگاهی نو به واقعه کربلا نمایش فرات تشنه به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: این نمایش با همکاری هیئت مذهبی حسینیه امام، حضرت رقیه، علمدار کربلای طالقانی و حسینیه ثارالله این شهرستان اجرا می‌شود.

کارگردان نمایش فرات تشنه تاکید کرد: این نمایش از 12 دی ماه به مدت پنج شب در محل حسینیه ثارالله برای عموم به روی صحنه می‌رود.

وی بازیگران و سایر عوامل اجرایی این نمایش را شامل حبیب کروئی، مجتبی سامانی، امیر مشتاقی، علی نوری ممبینی، رضا یوسفی، رضا خسروی، سهیلا بیگدلی، نرگس نوری ممبینی، عصمت آمونیان، شهلا نوروزی، شادی ممبینی، علی کلاه کج، داریوش بیدار و با مداحی  علی حاجی پور و مجید ممبینی نام برد.

انتهای پیام/72004/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول