اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه قم:

قم از استان‌های فعال و نمونه کشور در رشته سه‌گانه است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، قم را به عنوان یکی از استان‌های فعال و نمونه در ورزش سه‌گانه معرفی کرد.

قم از استان‌های فعال و نمونه کشور در رشته سه‌گانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور سردار محمدعلی صبور رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در حالی برگزار شد که صبور ارزیابی مثبتی از عملکرد هیئت ورزش‌های سه‌گانه قم داشت.

محمدعلی صبور در این باره به خبرنگار فارس در قم گفت: فعالیت این هیئت ورزشی در استان قم بسیار خوب بوده و از نظر فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، هیئت قم یکی از استان‌های فعال و پیشرو در توسعه و اعتلای رشته ورزشی سه‌گانه محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از موفقیت‌هایی که هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم توانسته است در مقایسه با هیئت‌های سه‌گانه سایر استان‌ها در ورزش سه‌گانه به دست بیاورد، برخورداری از دو داور و مربی بین‌المللی این رشته ورزشی است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه بیان داشت:‌ در واقع باید به این شکل بگویم که قم تنها هیئت ورزش‌های سه‌گانه کشور است که از یک داور بین‌المللی و همچنین یک مربی درجه بالای بین‌المللی برخوردار است و این یک شاخص مهم برای حرکت رو به رشد قم در توسعه ورزش‌ سه‌گانه به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: حضور حجت‌الاسلام محمدکاظم حججی در مربیگری و عباس پورحسن در داوری رقابت‌های مهم برون مرزی و داخلی نشان می‌دهد که قم چه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی دارد.

صبور عنوان کرد: به دقت عملکرد هیئت‌های سه‌گانه استان‌های مختلف را رصد کرده و در فدراسیون آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و جا دارد حالا که قم را به عنوان یکی از هیئت‌های موفق سه‌گانه کشور معرفی کردیم از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم در راستای گسترش این رشته تقدیر کنیم.

وی ابراز داشت:‌ کمتر اداره کلی را در کشور دیده‌ام که از ورزش سه‌گانه که یک ورزش نوپا در بین سایر ورزش‌های فعال و باسابقه کشور است حمایت این چنینی داشته باشد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه بیان کرد:‌ با این حال هنوز جای کار زیادی برای به دست آوردن توفیقات بیشتر در این رشته ورزشی داریم، ما در مسابقات برون مرزی شروع خوبی داشتیم و موفقیت‌های ارزنده‌ای به دست آمد و حالا باید با تعامل سازنده ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و هیئت‌ها با فدراسیون و حتما حمایت‌هایی که فدراسیون از هیئت‌ها خواهد داشت،‌ حرکت سریع‌تری در این مسیر داشته باشیم.

انتهای پیام/78002/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول