اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

9 دی آغاز رویش و ریزش در نظام جمهوری ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: 9 دی سرآغاز رویش و ریزش در نظام مقدس جمهوری ایران محسوب می‌شود.

9 دی آغاز رویش و ریزش در نظام جمهوری ایران بود

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گلپایگان بیان کرد: 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و باید این روز را به امت وفادار و مقام معظم رهبری تبریک گفت.

وی گفت: در 9 دی حرکت ارزشمندی در تاریخ ایران اسلامی نهادینه شد، این حماسه بزرگ روز تجلی حرکت امت در خط امامت و رهبری است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان با بیان اینکه 9 دی روز پالایش پاکان از ناپاکان بود، تصریح کرد: 9 دی سرآغاز یک رویش و ریزش در نظام مقدس جمهوری ایران به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: افرادی در این حادثه بزرگ نمره قبولی آوردند و افرادی با کمال تأسف مردود شدند و نتوانستند در آن شرایط نمره خوبی کسب کنند.

امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه هر انقلابی نیاز به پالایش دارد، اظهار کرد: 9 دی روز پالایش کسانی بود که داعیه نگهداری از دستاوردهای انقلاب را داشتند اما در نهم دی‌ماه 88 چهره کسانی که به دروغ خود را وفادار خط سرخ ولایت معرفی می‌کردند، مشخص شد.

وی تصریح کرد: 9 دی یک رسوایی بزرگ برای کسانی بود که همواره پیروی از خط امام ولایت را یدک می‌کشیدند، در حالی‌ که آنها حامی رهبری و امام نبودند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: 9 دی یک حماسه بزرگ مردمی و ارزشی بود و برای همیشه در تاریخ از ماندگاری برخوردار است تا سره از ناسره تشخیص داده شود.

اسماعیلی با بیان اینکه حضور خودجوش مردم در روز نهم دی‌ماه 88 نشان داد که مردم تا پای جان پیرو امامت و ولایت هستند، تاکید کرد: همواره دشمنان در کمین انقلاب اسلامی نشسته‌اند و برای رخنه در نظام  مقدس جمهوری سرمایه گذاری فراوانی انجام می‌دهند.

وی افزود: دشمنان با سرمایه گذاری روی نیروهای نفوذی تصمیم دارند از درون به نظام ضربه وارد کنند و این وظیفه نیروهای انقلابی است که تمام حرکات دشمن را رصد کرده و توطئه های دشمن را به درستی بشناسند و برای مقابله با دشمن از ابزارهای مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول