اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد

آغاز فعالیت دانشگاهی صنایع چوب و کاغذ مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: در ترم تحصیلی فعالیت‌های دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ مازندران در رشته‌های برق صنعتی، مکانیک، ماشین‌آلات صنعتی و شیمی صنعتی در مقطع کاردانی آغاز می‌شود.

آغاز فعالیت دانشگاهی صنایع چوب و کاغذ مازندران

ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از مهلت یک هفته‌ای برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی این دانشگاه خبر داد.

این مسئول با اعلام اینکه صنایع چوب و کاغذ مازندران با هدف توسعه فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای و کسب و کار در مقطع کاردانی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد، ادامه داد: مجوز صدور برای پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ صادر شد.

وی با اعلام اینکه متقاضیان تحصیل در این دانشگاه می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت سازمان سنجش برای شرکت در کلاس‌های دانشگاه اقدام کنند، خاطر نشان کرد: زمان تعیین شده برای ثبت‌نام دانشگاه حدود یک هفته اعلام شد.

روغنی‌گلپایگانی با اعلام اینکه ثبت‌نام در دانشگاه علمی کاربردی بزرگ‌ترین کارخانه تولید کاغذ خاورمیانه از روز گذشته فراهم شد ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا دهم دی ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرعامل بزرگ‌ترین کارخانه تولید کاغذ مازندران در مورد فعالیت‌های علمی دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: در ترم جدید تحصیلی فعالیت‌های علمی و تحصیلی این دانشگاه در رشته‌های برق صنعتی، مکانیک ماشین‌آلات صنعتی و شیمی صنعتی در مقطع کاردانی آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امکان پذیرش در رشته‌های بیشتر در دستور کار دانشگاه علمی کاربردی چوب کاغذ مازندران قرار دارد.

روغنی در پایان محل برگزاری کلاس‌های علمی کاربردی این کارخانه را جنب شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران عنوان کرد و گفت: این دانشگاه دارای امکانات مختلف کارگاهی، آزمایشگاهی و امکانات ممتاز صنعتی است.

انتهای ‌پیام/86004/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول