اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نیروی انتظامی نور خبر داد

کشف 2500 لیتر مشروبات الکلی در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: نماینده نیروی انتظامی نور در جلسه شورای فرعی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف پنج قبضه سلاح شکاری و 2 هزار و 485 لیتر مشروبات الکلی داخلی و دست‌ساز در این شهرستان خبر داد.

کشف 2500 لیتر مشروبات الکلی در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، شامگاه دوشنبه جلسه شورای فرعی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان برگزار شد.

علی شفیعی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نور در این جلسه از اجرای مرحله دوم طرح شبنم و توزیع فرم مشخصات کالا در این شهرستان خبر داد.

این مسئول اظهار داشت: در مرحله اول اجرای طرح شبنم دو فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و علاوه بر ضبط کالا معادل پنج برابر ارزش کالا جریمه شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور از توزیع 600 برگ فرم مشخصات کالا بین کسبه شهرستان خبر داد و افزود: در طرح شبنم تمام لوازم خارجی اعم از لوازم‌ خانگی، صوتی و تصویری، رایانه و متعلقات، لوازم بهداشتی و دارویی، اسباب‌بازی، لوازم ورزشی، اقلام خوراکی مانند کنسروجات، کیف و کفش و دیگر کالاهای وارداتی مدنظر است تا از ورود کالای قاچاق جلوگیری شود.

شفیعی از تشکیل 17 فقره پرونده قاچاق دخانی به ارزش 17 میلیون و 956 هزار ریال خبر داد و گفت: در بحث مواد دخانی لازم است تیم‌های بازرسی با دقت بیشتری عمل کنند تا از ورود کالای دخانی قاچاق و عرضه آن در فروشگاه‌ها جلوگیری شود.

علی خانپور نماینده نیروی انتظامی نور نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از کشف پنج قبضه سلاح شکاری، 2 هزار و 485 لیتر مشروبات الکلی داخلی و دست‌ساز، 495 بطری انواع مشروبات خارجی و هزار و 313 حلقه سی‌دی غیرمجاز خبر داد.

ناصر صالحی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور نیز از نظارت و کنترل بر تمامی مراکز عرضه متادون خبر داد و افزود: داروهای مکمل و غیرمجاز در سالن‌های ورزشی و بدنسازی بیشتر استفاده می‌شود که در این مورد با تذکر به باشگاه‌ها و جمع‌آوری داروها به اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز تاکید شد تا نسبت به ممنوع بودن این داروها اطلاع‌رسانی و برخورد کند.

رئیس اداره منابع طبیعی نور هم از کاهش قاچاق چوب‌ خبر داد و افزود: با فرهنگ‌سازی، قاچاقچیان حرفه‌ای غیرفعال شدند و بیشتر هیزم حمل می‌شود.

موسی مقیمی ادامه داد: با توجه به کمبود نیرو و وجود سه نفر در هر سرجنگلبانی کنترل جنگل وسیع شهرستان مشکل است و آمادگی داریم از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده کنیم.

وی از کشف 911 اصله انواع چوب‌آلات به حجم 63 مترمکعب، 202 استر هیزم و 5 هزار و 385 کیلوگرم زغال خبر داد و گفت: بر اساس ماده 48، 116 فقره پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای ‌پیام/86023/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول