اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

میشل عون:

حضور گروه‌های افراطی در سوریه تهدیدی علیه لبنان و کشورهای همسایه است

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح پارلمان لبنان در دیدار دانشجویان لبنانی آنها را از خطر حضور گروه‌های افراطی در سوریه بر حذر داشت و تأکید کرد این گروه‌ها اعتقادی به آزادی اندیشه ندارند.

حضور گروه‌های افراطی در سوریه تهدیدی علیه لبنان و کشورهای همسایه است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسانه‌های لبنانی، «میشل عون» رئیس فراکسیون «تغییر و اصلاح» پارلمان لبنان تأکید کرد، تحولاتی که اخیرا در سوریه رخ می‌دهد بسیار خطرناک و نگران کننده است و تهدیدی برای همه به شمار می‌آیند.

عون افزود: کسانی که این تحرکات را در سوریه کنترل می‌کنند افراط گرایانی هستند که ادعا می‌کنند، می‌خواهند حقوق بشر را به مردم بازگردانند در حالی که آزادی، اندیشه و ادیان که یکی از اصول اولیه حقوق بشر است و مورد پذیرش همه است برای آنها قابل احترام نیست، به این معنا که باید با آنها هم عقیده باشید در غیر این صورت حذف می‌شوید و فرهنگ خشونت میان کوچک و بزرگشان منتشر شده است.

عون در دیدار هیئتی دانشجویی از دانشگاه «الانطونیه» تأکید کرد که برخی افراد، جوانان لبنانی را تشویق می‌کنند که به سوریه رفته و در جنگ شرکت کنند در حالی که این اقدام نتایج فاجعه آمیزی برای لبنان و کشورهای همسایه خواهد داشت.

وی با تأکید بر حضور همه گروه‌های تندرو به خصوص القاعده در سوریه افزود: باید نسبت به کسانی که در داخل و خارج از  کشور افکار افراطی دارند بر حذر باشید تا باعث تخریب لبنان نشوند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول