اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در سایه سکوت بارزانی صورت گرفت

حمله مجدد جنگنده‌های ترکیه به منطقه کردستان عراق

خبرگزاری فارس: چند جنگنده ترکیه، عصر دیروز بار دیگر با نقض حریم هوایی منطقه کردستان، روستاهای مرزی این منطقه را بمباران کردند.

حمله مجدد جنگنده‌های ترکیه به منطقه کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری فارس، جنگنده‌های ترکیه بار دیگر چند روستا در ناحیه «سیدکان» در منطقه «سوران» در استان اربیل را به بهانه هدف قرار دادن مواضع پ‌ک‌ک، بمباران کردند.

بر اساس بیانیه حزب اتحاد میهنی کردستان، چند جنگنده ترکیه عصر دیروز یکشنبه، حریم هوایی منطقه کردستان را نقض کردند و تعدادی از مناطق و روستاهای ناحیه سیدکان از جمله مناطق «خواکورک»، «کلی شیخ زادة»، «دولة زرکی»، «برمیز» و «کانی رش» را به شدت بمباران کردند.

در این بیانیه آمده است که تاکنون میزان خسارات جانی و مالی وارده مشخص نیست.

برخی از شخصیت‌های سیاسی و تحلیل‌گران عراقی بر این باورند که ترکیه با طناب اختلافات میان گروه‌های سیاسی عراق بازی می‌کند و از یک سو از منطقه کردستان علیه دولت مرکزی عراق حمایت می‌کند و از سوی دیگر مناطق مرزی را بمباران می‌کند و این سوال برای بسیاری پیش می‌آید که در سایه این نقض‌های صورت گرفته از سوی آنکار علیه منطقه کردستان، چرا رئیس این منطقه هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد؟

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول