اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس همدان:

سطح بوکس همدان پایین است / مسئولان حمایت کنند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس همدان گفت: بوکس همدان در رده‌های پایین استان‌های کشور قرار دارد به طوری که از سطح بوکس ایران عقب مانده است.

سطح بوکس همدان پایین است / مسئولان حمایت کنند

سعید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان با بیان اینکه بوکس یک ورزش مهارتی است، اظهار داشت: اگر بخواهیم در زمینه این ورزش نتیجه خوبی را بگیریم باید دو تا سه سال روی یک ورزشکار سرمایه‌گذاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه همدان در این رشته ورزشی در بین استان‌های کشور در رده‌های پایین قرار دارد، افزود: زمان زیادی می‌برد تا بتوانیم به رده‌های بالا و دلخواه برسیم.

دبیر هیئت بوکس همدان درباره برنامه‌ و فعالیت‌های هیئت گفت: ما فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌ایم به طوری که لیگ شهرستان‌ها را راه انداخته‌ایم و پیگیر راه‌اندازی لیگ استان هستیم.

وی بیان اینکه همدان در مسابقات کشوری جزو مناطق شش‌گانه است، ابراز داشت: اسفند و بهمن ماه مسابقات منطقه‌ای کشور را داریم که در این مسابقات با تیم‌های کرمانشاه، خرم‌آباد، کردستان و ایلام هم‌گروه هستیم که این خود باعث پیشرفت و بیشتر شدن انگیزه ورزشکاران می‌شود.

نوروزی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مطمئن هستیم می‌توانیم طی سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در این رشته ورزشی داشته باشیم.

وی درباره دیدگاه منفی جامعه نسبت به این ورزش بیان کرد: این رشته ورزشی آن طور که باید و شاید در جامعه شناخته نشده و به همین دلیل دیدگاه خاصی در بین برخی مردم در رابطه با این رشته ورزشی وجود دارد.

دبیر هیئت بوکس همدان در پاسخ به علت افول ورزش بوکس استان بیان داشت: برگزار نشدن لیگ، توجه نکردن به شهرستان‌ها، عدم برگزاری مسابقات و اردوهای آماده‌سازی، عدم برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان، منفعت‌طلبی برخی فعالان این رشته همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا ورزش بوکس استان ضعیف شود.

وی در پایان درباره جایگاه ورزش بوکس ایران با بیان اینکه بوکس کشور در حال رشد است، افزود: ما شاهد برگزاری مسابقات خوبی در کشور هستیم، اگر مسئولان بیشتر حمایت کنند و دید منفی نسبت به بوکس را در جامعه اصلاح کنند مطمئناً بوکس ما در المپیک مدال خواهد گرفت.

انتهای پیام/2499/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول