اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 بهمن ماه سال ‌جاری

آزمون‌ ادواری سنجش مهارت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین مرحله آزمون‌های ادواری سنجش مهارت در 13 بهمن ماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

آزمون‌ ادواری سنجش مهارت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: چهارمین مرحله آزمون‌های ادواری سنجش مهارت در سال‌جاری به صورت هماهنگ و سراسری در 13 بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت و نحوه ثبت نام متقاضیان، افزود: برای ثبت‌نام این آزمون، دفترچه واحد طراحی شده که متقاضیان پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir مراجعه کرده و در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند.

سعیدی با بیان اینکه چهارمین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سال جاری، در 40 حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری برگزار می‎شود، عنوان کرد: در این آزمون بیش از 260 حرفه غیر متمرکز در رشته‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در 13 بهمن ماه همزمان در 31 استان و بیش از 305 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: داوطلبان پس از ثبت نام، در تاریخ بیست و ششم تا بیست و هشتم دی‌ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir به یکی از دو طریق وارد کردن مشخصات فردی و یا درج شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت، اذعان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است، داوطلب پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/68003/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول