اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در چارچوب برنامه امنیتی ویژه مراسم اربعین حسینی

نیروهای عراقی بیش از 60 فرد تحت تعقیب را دستگیر کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده عملیات موسوم به «فرات مرکزی» در عراق از دستگیری بیش از 60 فرد تحت تعقیب در چارچوب برنامه امنیتی ویژه مراسم اربعین حسینی خبر داد.

نیروهای عراقی بیش از 60 فرد تحت تعقیب را دستگیر کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در عراق، عثمان الغانمی فرمانده عملیات موسوم به «فرات مرکزی» در عراق گفت: در چارچوب برنامه امنیتی ویژه مراسم اربعین امام حسین (ع) بیش از 60 فرد تحت تعقیب دستگیر شدند.

الغانمی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سرتیپ احمد زوینی فرمانده پلیس استان کربلا گفت: در جریان عملیات پیشگیرانه‌ای که از دهم ماه محرم آغاز شده است تاکنون 66 فرد مورد نظر دستگیر شده‌اند.

به گفته وی، وزارت دفاع و کشور عراق برای نخستین بار در چارچوب طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین، تعدادی خودرو ویژه کشف مواد منفجره را در کربلا مستقر کرده‌اند که از نظر کارآیی و کیفیت با سایر دستگاه‌ها و تجهیزات کشف مواد منفجره کاملا متفاوت است.

این در حالی است که میلیون‌ها نفر از نقاط مختلف جهان به سمت شهر مقدس کربلا در حرکت هستند تا در مراسم اربعین امام حسین (ع) حضور یابند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول