اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

پایگاه انتقال خون در آوج احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: برای احداث پایگاه انتقال خون شهرستان آوج پنج هزار متر مربع زمین اختصاص داده شده است که هم‌زمان با دهه فجر سال‌جاری کلنگ احداث آن به زمین زده می‌شود.

پایگاه انتقال خون در آوج احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدعبدالله موسوی در نشست مسئولان شهرستان آوج و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان انتقال خون کشور که امروز در محل پایگاه انتقال خون قزوین برگزار شد، اظهار داشت: فرمانداری آوج محدودیتی برای اختصاص زمین برای احداث پایگاه انتقال خون این شهرستان در نظر نگرفته است و امیدواریم که سازمان انتقال خون هرچه سریع‌تر برای تحویل گرفتن زمین به شهرستان آوج مراجعه کند.

وی افزود: شهرستان آوج در دولت دهم مستقر شده و در نقطه مرزی و در فاصله زیادی از مرکزیت استان واقع شده است که با توجه به شعار دولت نهم و دهم در خصوص توجه و عنایت ویژه به مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته، احداث ادارات شهرستانی در این شهرستان ضرورت داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: بنا براین پس از شهرستان شدن آوج، با همکاری استاندار قزوین، مدیران استانی و مسئولان شهرستان آوج پیگیری‌های لازم برای احداث ادارات شهرستانی در آوج آغاز شد.

فرماندار آوج ادامه داد: نتیجه این پیگیری‌ها این شد که تاکنون 90 درصد از ادارات شهرستانی در شهرستان آوج استقرار یافته است و در حال حاضر پیگیر استقرار دیگر ادارات شهرستانی می‌باشیم.

موسوی افزود: یکی از اداراتی که ضرورت احداث آن در شهرستان آوج احساس می‌شد، پایگاه انتقال خون بود تا با احداث آن مردم دسترسی آسان‌تری به پایگاه خون برای اهدا داشته باشند، زیرا با دسترسی آسان مسلما انگیزه مردم برای اهدا خون نیز افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: کلنگ ساخت این پایگاه در دهه مبارک فجر به زمین زده می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در مدت یک سال این ساختمان تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/77001/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول