اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 2 مدال کاتا جودو

کاتاروهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند

خبرگزاری فارس: تیم اعزامی هیئت جودو و کوراش استان قم به پیکارهای کاتای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با کسب دو عنوان نایب قهرمانی و سومی به کار خود پایان داد.

کاتاروهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای کاتای قهرمانی کشور برگزار شد و هشت کاتاروی مطرح قمی در یکی از مهم‌ترین تجربیات حضور در مسابقات کشور به این دوره از پیکارها اعزام شدند که حاصل تلاش آنها قرار گرفتن در بین برترین‌های این دوره بود.

در بین نفراتی که به نمایندگی از هیئت جودو و کوراش استان قم راهی این مسابقات شدند دو کاتاروی مطرح یعنی محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی در تیم اعزامی قم حضور داشتند، نفراتی که در سال 2008 در مسابقات جهانی فرانسه و در سال 2010 در مسابقات جهانی مجارستان به عنوان نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب افتخار شدند.

سالاری و صحرایی که در سال 2011 نیز در مسابقات جهانی آلمان به مدال دست یافتند و توقعات اهالی جودو قم از آنها برای کسب مدال بیشتر از سایر نفرات تیم اعزامی هیئت جودو و کوراش قم بود در این رقابت‌ها برخلاف انتظار روی سکو نرفتند.

مجتبی اسماعیل‌پور، حمیدرضا محققی، علیرضا معتضدی، حسین حسینی‌زاده، محسن قاسم‌لو و محمدجواد بشارتی دیگر نفرات اعزامی تیم قم بودند که در این مسابقات با حریفان به رقابت پرداختند و حاصل تلاش آنها کسب عنوان سومی سبک ناگه نو کاتا و نایب قهرمانی سبک جونوکاتا بود.

در مسابقات اجرای فرم ناگه نو کاتا، تیم محمدعلی نودهی و امیر فرزانه حصاری از گلستان در جای نخست ایستاد، تیم وثوق و کریمی از هیئت جودو استان همدان دوم شد و مقام سوم به تیم دو نفره محمدجواد بشارتی و محسن قاسم‌لو از قم رسید.

در فرم جونوکاتا، رضا جاویدان نظام‌دوست و محمد بشیری در قالب تیم خراسان رضوی عنوان نخست را به خود اختصاص دادند و تیم دو نفره محمدرضا محققی و مجتبی اسماعیل‌پور از هیئت جودو و کوراش استان قم دوم شدند و تیم امین فرزانه حصاری و سروش میر از گلستان به مقام سوم رسید.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول