اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد

توسعه شبکه معابر شهری ری / خروج ولی‌آباد از بن‌بست

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 از احداث دو خیابان و افزایش دسترسی‌های محلی به شریان‌های اصلی این منطقه خبر داد.

توسعه شبکه معابر شهری ری / خروج ولی‌آباد از بن‌بست

ابراهیم بابازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران شبکه معابر شهری را مهم‌ترین عامل گسترش شهرها برشمرد و گفت: به منظور توسعه شبکه معابر شهری با ساخت دو خیابان جدید الاحداث، فاز 3 شهرک فرهنگیان به بزرگراه شهید رجایی و محله ولی‌آباد به بزرگراه شهید آوینی متصل شده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20  به رفع معارضان ملکی و تاسیساتی در خیابان دشتی محله ولی‌آباد اشاره کرد و اظهار داشت: جمع‌آوری منازل مسکونی واقع در حریم ریل راه‌آهن تهران _ مشهد، خروج محله ولی‌آباد از بن‌بست، افزایش دسترسی بزرگراهی و امکان دسترسی خودروهای امدادرسان در مواقع بحرانی از اهداف این معبرسازی در محله ولی‌آباد بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: معبر تازه احداث شده محله ولی‌آباد به عرض 16 متر و طول 300 متر موجب دسترسی محله ولی‌آباد به خیابان شهرداری و پل شهید آوینی شده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه اتصال فاز 3 شهرک فرهنگیان به بزرگراه شهید رجایی با ساخت یک خیابان 20 متری به طول 300 متر انجام شده است، خاطرنشان کرد: یک هزار و 200 مترمربع پیاده روسازی و 600 متر کانیو جانبی از جمله عملیات عمرانی است که در این محدوده انجام گرفته است.

 

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول