اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

تدوین سند توسعه شهرستان رودبار

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: سند توسعه شهرستان رودبار تدوین و آماده‌سازی شده و مزیت‌ها و ظرفیت‌های موجود همراه با تنگناها در امر توسعه آن دیده شده است.

تدوین سند توسعه شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حسن مرادی عصر امروز در همایش سران طوایف این شهرستان از تدوین و آماده‌سازی سند توسعه شهرستان رودبار خبر داد و اظهار داشت: براساس این سند مزیت‌ها و ظرفیت‌های موجود شهرستان همراه با تنگناها در امر توسعه دیده شده است.

وی افزود: سازماندهی طرح احرار، تأسیس صندوق توسعه عمران و آبادانی شهرستان، راه‌اندازی منطقه آزاد جازموریان، توسعه آبیاری تحت فشار، صادرات محصولات کشاورزی و اصلاح الگوی کشت منطقه از جمله اقدامات در حال انجام است.

مرادی سهم جنوب کرمان را به طور شناور در طرح توسعه کشاورزی و دامپروری 214 میلیارد تومان ذکر و تصریح کرد: این اعتبار با ارائه طرح توسعه سرمایه‌گذاران با شرایط ویژه و مناسب پس از تصویب پرداخت می‌شود.

وی ابراز داشت: طی سه ماه گذشته حدود 7.5 میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت با بهره چهار درصد از محل صندوق توسعه ملی در امر سرمایه‌گذاری کشاورزی دام و صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

مرادی با ابراز رضایت از امنیت مطلوب شهرستان نقش سران طوایف را در حفظ امنیت موجود و کیفیت‌بخشی آن مهم و حساس ذکر و عنوان کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند با کمک‌های ویژه دولت از این فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان استفاده کنند.

ایرج صادقی جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار نیز در این همایش با قدردانی از تلاش سران طوایف در صلح و سازش و ایجاد امنیت اظهار داشت: همواره خواستار همکاری جدی سران طوایف با نیروی انتظامی هستیم.

انتهای پیام/2655/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول