اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‎های بازی گهر ـ استقلال

دورودی‌ها تیم استقلال را با تشویق بدرقه کردند

خبرگزاری فارس: دورودی‌ها تیم استقلال را با شعارهای تشویقی بدرقه کردند.

دورودی‌ها تیم استقلال را با تشویق بدرقه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، بازی استقلال و گهر دورود ساعت 13:30 در ورزشگاه تختی این شهر در حالی برگزار شد که دارای حاشیه‎های زیادی است.

* با اتمام بازی و زدن سوت پایانی، تماشاگران دیدار با آرامش در حال خروج از ورزشگاه هستند و خیابان‌های اطراف مجموعه تختی دورود مملو از جمعیتی است که با پای پیاده به سمت خانه‌های خود می‌روند.

* اهتزاز پرچم‌های رنگی به ویژه قرمز و آبی شهر دورود را فرا گرفته و علاقه‌مندان به ورزش فوتبال در سطح شهر با در دست داشتن پرچم تیم‌های استقلال و گهر در سطح شهر حضور دارند.

با توجه به اینکه ظرفیت ورزشگاه تختی دورود محدود بوده و بلیط‎‌فروشی کمی در آن انجام شده ولی بازار سیاه بلیط‎‌فروشی به وفور دیده می‎شد.

* تعداد زیادی از جمعیتی که پشت درب‎های ورزشگاه مانده‎ بودند با بیان اینکه بلیط 10 هزار تومانی را 40 هزار تومان خریده‎اند از این موضوع اظهار گله‎مندی می‌کردند.

خوشبختانه مردم فهیم شهرستان دورود با تشویق‎های مداوم از استقلالی‎های پذیرایی کردند.

* تعداد زیادی از مردم و خانواده‎ها از پشت‌بام‎ها منتظر بودند تا این دیدار هرچه سریع‎تر برگزار شود و این دیدار را از آنجا دنبال کردند.

* در حالی که ظرفیت ورزشگاه تختی شهر دورود 2500 هزار نفر بود، اما استقبال خوبی از این بازی انجام شده و حدود 3 هزار تماشاگر بیرون ورزشگاه و پشت در ماندند.

* هم‌اکنون خیابان‌های اطراف ورزشگاه تختی دورود نظیر خیابان 30 متری، امام حسین(ع) و کندوان مملو از جمعیت تماشاگران دورودی است.

گهر دورود دراین مسابقه بازی خوب و متوازنی را با استقلال به نمایش گذاشت و تا لحظه دریافت گل استقلال، موقعیت‌های را نیز برای خود خلق کرده بود.

* شرایط این مسابقه که در روزهای اخیر به خصوص از سوی مدیران و مربیان استقلال تهران نامناسب اعلام می‌شد، در بهترین وضعیت و بدون هیچ مشکلی در نظم و انضباط خاصی برگزار شد.

* ایمان موسوی مهاجم جدید استقلال بازی‌ خود را برای این تیم انجام داد و در دقیقه 66 برای استقلال گلزنی کرد

* تماشاگران تیم گهر پس از پایان بازی با کنایه نسبت به مدیر عامل آبی‌پوشان شعار می‌دادند «فتح‌الله شوالیه، میزبانی گهر عالیه».

* تعداد دیگری از طرفداران گهر شعار می‌دادند عادل با عدالت، حمایت حمایت.

* هواداران تیم گهر دورود که برای نخستین بار شاهد میزبانی تیم گهر از تیم‌های لیگ برتری کشور هستند، به صورت مستمر و یکپارچه تیم گهر را برای کسب موفقیت در این دیدار تشویق کردند.

* حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان و علی شریعت‌نژاد معاون سیاسی استانداری لرستان طی 24 ساعت گذشته چندین بار به منظور نظارت بر روند اقدامات انجام شده برای آماده‌سازی زمین ورزشگاه تختی به شهر دورود سفر کرده و تلاش گسترده‌ای برای میزبانی مطلوب تیم انجام دادند.

* ظرفیت محدود ورزشگاه تختی دورود موجب شده که بیش از 5 هزار نفر از علاقه‌مندان به فوتبال در شهر دورود، موفق به حضور در ورزشگاه نشوند.

* پخش مستقیم این دیدار از شبکه سه سراسری و شبکه استانی لرستان نقش موثری در کاهش حضور علاقه‌مندان برای تماشای مستقیم و زنده این دیدار در ورزشگاه داشت.

* تشویق یکپارچه هواداران تیم گهر دورود به حدی بود که در برخی موارد بازیکنان متوجه سوت داور بازی نمی‌شدند.

* بازیکنان سرشناس تیم گهر دورود مانند محمد پروین و همچنین مایلی‌کهن سرمربی تیم گهر بیشتر از سایرین مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

* نصب تابلوهای تبلیغاتی و بازرگانی در حاشیه زمین چمن ورزشگاه گهر، نمای این ورزشگاه را به طور کامل دگرگون کرده بود.

دیدار تیم‌های گهر و استقلال با برتری یک بر صفر استقلال و صعود آبی پوشان به یک چهارم نهایی این مسابقات به پایان رسید.

انتهای پیام/2304/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول