اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

روزنامه ترکی صول:

«ارتش آزاد» با آرد سوریه در ترکیه تجارت می‌کند

خبرگزاری فارس: یک روزنامه ترکی از اقدام گروه‌های تروریستی سوریه مبنی بر سرقت آرد و نان این کشور و قاچاق آن به ترکیه برای فروش مجدد در بازار سیاه حلب پرده برداشت.

«ارتش آزاد» با آرد سوریه در ترکیه تجارت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه ترکی «صول» در خبری نوشت که شهروندان سوری از کمبود مواد مورد نیاز و اساسی مانند نان رنج می‌برند و برخی تلاش دارند تا این مسئله را به گردن دولت سوریه بیاندازند. اما حقیقت چیز دیگریست.

بر اساس این گزارش، گروه‌های تروریست و مسلح در سوریه آرد و مواد اساسی و مورد نیاز دیگر را از نهادهای دولتی سوریه و مردم این کشور سرقت می‌کنند و با آن در ترکیه برای خود کسب و کار راه می‌اندازند و در آنجا تجارت می‌کنند که این خود دلیل دیگری بر جنایات این گروه‌های تروریستی تحت حمایت غرب، دولت عدالت و توسعه ترکیه، قطر و عربستان است.

این روزنامه ترک نوشت: گروهک موسوم به «ارتش آزاد» نان را در برخی مناطق سوریه به سرقت می‌برد و برای برخی از تاجران ترکیه در شهرهای انطاکیه، غازی عنتاب و اسکندرون قاچاق می‌کند و نان و آردی که به غازی عنتاب برده می‌شود بار دیگر در بازار سیاه حلب به فروش می‌رسد.

بر اساس این گزارش، این گروه‌های تروریستی همچنین با سیطره بر کمک‌های ارسالی برای ملت سوریه، مانع امدادرسانی به این مردم می‌شوند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول