اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

شرایط یک بازی خوب بین گهر و استقلال در دورود مهیا شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: شرایط یک بازی خوب بین گهر دورود و استقلال تهران در ورزشگاه تختی دورود مهیا شده است.

شرایط یک بازی خوب بین گهر و استقلال در دورود مهیا شده است

حسن شریعت نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: قرار بود بازی دو تیم گهر دورود و استقلال تهران روز گذشته در شهر دورود برگزار شود، اما به دلیل آبگرفتگی ناشی از بارش شدید باران در زمین چمن ورزشگاه تختی دورود، این بازی برگزار نشد و به امروز موکول شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهرستان دورود، آمادگی بازی جام حذفی بین دو تیم استقلال تهران و گهر دورود را دارد.

وی افزود: مقدمات کار و هماهنگی‌ها برای یک بازی دیدنی انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه در این ورزشگاه 2 هزار صندلی نصب شده است،‌ گفت: از هم‌استانی‌ها درخواست داریم، به دلیل اینکه این بازی همزمان از شبکه‌ سراسری و افلاک لرستان پخش می‌شود، آن را از طریق رسانه ملی تماشا کنند، چراکه ورزشگاه تختی دورود ظرفیت و گنجایش این همه جمعیت را ندارد.

شریعت‌نژاد یادآور شد: از همه علاقه‌مندان به فوتبال درخواست داریم، در ایجاد نظم و انضباط با نیروهای انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و مساعد بودن هوا، امروز شنبه بازی تیم گهر دورود و استقلال تهران ساعت 13 و 30 دقیقه در ورزشگاه این شهر برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: اکنون تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این بازی در شهرستان دورود اندیشیده شده که امیدواریم این بازی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با شیوه‌ای مناسب در دورود برگزار شود.

دیدار دو تیم گهر دورود و استقلال تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی کشور امروز ساعت 13:30 در ورزشگاه تختی دورود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2304/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول