اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد:

4 شهرستان یزد نظام پزشکی مستقل خواهند داشت

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی یزد در چهارم اسفندماه جاری در استان یزد خبر داد و گفت: چهار شهرستان استان یزد بر اساس قانون می‌توانند نظام پزشکی مستقل داشته باشند.

4 شهرستان یزد نظام پزشکی مستقل خواهند داشت

محمدرضا وفایی نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند تا چهارم دی‌ماه برای شرکت در انتخابات نظام پزشکی ثبت‌نام کنند.

وی افزود: انتخابات نظام پزشکی همزمان با سراسر کشور هر چهار سال یک‌بار در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وفایی نسب عنوان کرد: با ابلاغ هیئت نظارت مرکزی وزارت بهداشت، شهرستان‌های واجد شرایط که بیش از 100 پزشک، ماما، داروساز و کارشناس علوم آزمایشگاهی داشته باشند نیز می‌توانند نظام پزشکی مستقلی داشته باشند که در استان یزد چهار شهرستان یزد، میبد، اردکان و طبس واجد شرایط لازم بوده و می‌توانند در انتخابات شرکت داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام عنوان کرد: پس از ثبت‌نام کاندیدا و انجام بررسی لازم و مشخص شدن صلاحیت افراد، کاندیداها می‌توانند از 23 بهمن ماه تا دوم اسفند به تبلیغات بپردازند و در نهایت در چهارم اسفندماه انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2464/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول