اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه خطاب به دانش‌آموزان صدرا:

دانش‌آموزان صدرا بازویی نیرومند برای تحقق ارزش‌های اسلامی باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان مدارس صدرا باید دیگران را به سمت خوبی‌ها راهنمایی کنند، گفت: دانش‌آموزان صدرا باید بازویی نیرومند برای تحقق ارزش‌های اسلامی باشند.

دانش‌آموزان صدرا بازویی نیرومند برای تحقق ارزش‌های اسلامی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، صبح امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه صدرا اظهار داشت: دختران دانش‌آموز مدارس علوم و معارف اسلامی باید همواره نمادی از شخصیت دینی، مظهری از عفاف و ایمان و فضیلت و تقوا و جلوه‌ای از کمالات اخلاقی و عملی اسلام باشند.

وی با تلاوت آیه شریفه «انما المؤمنون الذین اذا ذکر الله وجلت قلوبهم‌»افزود: آموزشگاه صدرا برای ما به منزله حوزه علمیه است و دانش‌آموزان این مرکز آموزشی را از برترین‌ها می‌دانیم.

حسینی بیان کرد: مدیریت این مجموعه را واجد شرایط فضایل اخلاق عملی و کمالات می‌دانیم که نتیجه این کمالات در ساختار معنوی و شخصیتی مخاطبان مشهود است.

وی برجستگی و امتیاز این آموزشگاه را به معنویت بخشی آن دانست و تأکید کرد: به رغم همه مشغله‌ها، مراکز آموزشی صدرا برای ما استثنا است و این مسئله به دلیل علاقه و دلبستگی ما به مراتب علمی و اخلاقی و معنوی شما دانش‌آموزان است.

حسینی خطاب به دانش‌آموزان صدرایی افزود: در ایجاد جاذبه برای دیگران کوشا باشید، خوب بودن شما مهم است اما مهم‌تر از آن یاد دادن خوبی به دیگران است.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: شما می‌توانید بازویی نیرومند برای محقق کردن ارزش‌های اسلامی و دفع منکرات و زشتی‌ها از چهره جامعه باشید و دانش‌آموزان به دو بال علم و ایمان برای عروج شخصیتی خود نیازمند هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز در این دیدار به بیان فعالیت‌ها و ویژگی‌های این آموزشگاه پرداخت.

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی به گزینش دانش‌آموزان مستعد برای حضور در این آموزشگاه، راه‌اندازی کارگاه آی تی و کتابخانه مجهز، قبولی 100 درصدی دانش‌آموزان در کنکور سال گذشته، اهمیت دادن و رعایت آداب و اخلاق اسلامی به ویژه فرهنگ عفاف و حجاب، کسب رتبه‌های برتر شهرستانی در آزمون علمی مقایسه‌ای و نیز برخی رتبه‌های استانی و کشوری این مدرسه اشاره کرد.

وی افزود: آموزشگاه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای دخترانه ابرکوه برای پنجمین سال متوالی به فعالیت می‌پردازد و 70 دانش‌آموز در چهار پایه تحصیلی در این آموزشگاه به تحصیل و کسب علم و معنویت مشغول هستند.

انتهای پیام/90003/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول