اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت داوران سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم:

50 درصد افراد بین‌المللی قرآن کریم کشور در خراسان رضوی قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت داوران سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بیان کرد: 50 درصد داوران و حافظان و قاریان بین‌المللی قرآن کریم کشور در خراسان رضوی قرار دارند.

50 درصد افراد بین‌المللی قرآن کریم کشور در خراسان رضوی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هاشم روغنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران داور بین‌المللی مسابقات قرآن کریم بیان کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان در بالاترین سطح قرار داشت.

هاشم روغنی در سومین روز برگزاری مسابقات در سبزوار افزود: خراسان رضوی همیشه در بالاترین سطح قرآنی قرار داشته و دارد و به همین دلیل نسبت به دیگر استانها دارای حافظان و قاریان بالایی است. این زیادی نخبگان قرآنی، خراسان رضوی را در بالاترین سطح قرار داده است.

رئیس هیئت داوران سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: داوران کیفیت بالایی در قضاوت داشتند و بسیاری از آنها در سطح بین‌المللی داوری می کنند. از تعداد افراد بین‌المللی قرآن کریم در کل کشور 50 درصد آن مربوط به خراسان رضوی است.

این نخبه قرآنی گفت: از نظر کیفی و کمی همواره در سطح کشور در مسابقات قرآنی از خراسان رضوی یاد می‌شود.

وی اظهار داشت در رابطه با قرآن هر کاری که انجام دهیم باز هم کم است زیرا قرآن کریم کتاب ما مسلمانان است و نباید مهجور بماند.

در پایان وی از استقبال مردم در مراسم افتتاحیه قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که همیشه از محافل قرآنی به گرمی استقبال شود.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول