اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست تصمیم‌گیری سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی مطرح شد

تدوین کلیات طرح سطح‌بندی مسابقات قرآنی در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: کلیات طرح سطح‌بندی مسابقات قرآنی برای نخستین بار در کشور در اوقاف خراسان رضوی تدوین می‌شود.

تدوین کلیات طرح سطح‌بندی مسابقات قرآنی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سعید آخوندی ظهر امروز در نشست تصمیم‌گیری برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم افزود: کارشناسان فرهنگی اجتماعی کار تدوین کلیات این طرح را بر عهده داشته و نمایندگانی از سازمان اوقاف کشور بر اجرای تدوین مفاد آن نظارت دارند.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح شهرستانهای خراسان رضوی برای شرکت در مسابقات سطح‌بندی می‌شوند. در اجرای این طرح شهرستانهای هم‌سطح با هم به رقابت می‌پردازند.

آخوندی افزود: همچنین مسابقات در سه سطح ضعیف، متوسط و قوی برگزار می‌شود و هر سطح با سطح دیگری در شهرستانها رقابت خواهند کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی گفت: با این حال برنامه جامعی برای سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در حال تدوین است که در سطح نخبگان و پیشرفته با تغییرات روبروست به گفته وی سطح‌بندی شهرستان‌ها در مسابقات به حضور بیشتر در مسابقات کمک خواهد کرد.

آخوندی اظهار داشت: این طرح در روز جمعه اول دی ماه در مراسم اختتامیه مسابقات با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی و مهندس فروزان مهر رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول