اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

طرح 6 ماده‌ای ایران تنها راه‌حل بحران سوریه است

استقبال معارضان سوریه از طرح 6 ماده‌ای ایران

خبرگزاری فارس: در پی اعلام طرح شش ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران سوریه، گروه‌ها و احزاب معارض سوری در داخل این کشور ضمن استقبال از ابتکار عمل کشورمان، بر حمایت خود از این طرح تاکید کردند.

استقبال معارضان سوریه از طرح 6 ماده‌ای ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، در پی اعلام طرح شش ماده ای جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران سوریه، گروه‌ها و احزاب معارض سوری در داخل این کشور، ضمن استقبال از ابتکار عمل کشورمان ، بر حمایت خود از این طرح تاکید کردند.

حزب سوری قومی اجتماعی به ریاست «علی حیدر» وزیر آشتی ملی سوریه، در این راستا بیانیه‌ای صادر کرد و ضمن اعلام حمایت از طرح کشورمان، این طرح را تنها راه حل بحران سوریه دانست.

در این بیانیه آمده است: در چارچوب تلاش‌های مستمر برای خارج کردن مردم سوریه از مشکلات و در راستای همکاری با کشورهایی که مصالح عالی آنها با مصالح ملت سوریه هم‌خوانی دارد، حزب سوری قومی اجتماعی ضمن تقدیر از طرح شش ماده ای جمهوری اسلامی ایران ، این طرح را یک مبنای درست و قابل اجرا از سوی همه طرف‌هایی می داند که نیت صادقانه در حل بحران سوریه دارند.

حزب سوری قومی اجتماعی ضمن اعلام پایبندی به این ابتکار عمل، آمادگی دارد همه امکانات را جهت اجرای این طرح سیاسی بکار گیرد. این حزب معتقد است که سیاست، عبارت از علم و فن برای تحقق اهداف ملی است و تاکید می دارد که این راه حل سیاسی جز با توقف خشونت بیهوده در کشور اجرایی نخواهد شد.

حزب سوری قومی اجتماعی، یکی از بزرگترین حزب معارض در داخل سوریه به شمار می‌آید و شاکله اصلی گروه‌ها و احزاب شرکت کننده در نشست تهران را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول