اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد

حمایت فلسطینی‌ها از پرتاب موشک‌های مقاومت به سوی سرزمین اشغالی

خبرگزاری فارس: بر اساس یک نظرسنجی اکثر فلسطینیان از شلیک موشک به سوی شهرک‌های اسرائیلی و همچنین ارتقای وضعیت در سازمان ملل حمایت کرده و همچنان نیز معتقدند که مذاکرات مسالمت آمیز بهترین راه برای دستیابی به کشور مستقل است.

حمایت فلسطینی‌ها از پرتاب موشک‌های مقاومت به سوی سرزمین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، نظرسنجی مرکز ارتباطات و رسانه جروزالم  که در روز پنجشنبه منتشر شده، نشان از افزایش شدید حمایت فلسطینی‌ها از پرتاب موشک از غزه به سوی شهرک‌های اسرائیلی دارد.

بر اساس این نظرسنجی، 74 درصد پرسش‌شوندگان معتقدند که پرتاب موشک، به دستیابی به اهداف فلسطینیان کمک می‌کند این در حالی است که این آمار در ماه آوریل تنها 25.4 درصد بوده است.

از سوی دیگر میزان حمایت فلسطینیان از آغاز مجدد عملیات نظامی علیه اهداف اسرائیل از 29.3 درصد در ژانویه سال 2011 به 50.9 درصد افزایش یافته است.

التبه مذاکرات مسالمت‌آمیز همچنان بهترین شیوره برای رسیدن فلسطینی‌ها به کشور مستقل محسوب می‌شود به گونه‌ای که 40 درصد از مشارکت‌کنندگان از این رویکرد حمایت کرده و 32.6 درصد نیز از مقاومت مسلحانه و 21.9 درصد نیز از مقاومت بدون خشونت اعلام حمایت کرده‌اند.

این مطالعه همچنین حمایت گسترده از اقدام اخیر «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ارتقای وضعیت فلسطین در سازمان ملل را نشان می‌دهد.

74.9 درصد از این اقدام محمود عباس اعلام حمایت کرده و آن را گام خوبی در راستای منافع فلسطینیان توصیف کرده و 74.6 درصد نیز اعلام کردند از این اقدام رهبرانشان راضی هستند. 

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول